söndag 29 maj 2011

Så här gick jag vidare.



Jag försökte glömma helt enkelt gå vidare göra saker som fick mig le och göra mig glad.

Vad som gjorde mig glad var att på nåt sett veta att det kommer andra som var bättre
det tog tid men jag kom över det tiden gjorde susen

visst det är inte skoj att höra om men det är ju sant tiden påverkar oss så småningom.

allt beror väl på hur man vart sårad i kärlekens namn?


var det någon som lämnade dig?
så kanske man borde tänka den ej var värd dig i allafall och kanske ej ens bra för dig
tänk efter lite varför lämnade personen i fråga dig vad hände vad gick ev fel?
där har du svaren


gjorde någon dig illa kroppsligen?
då tar det längre tid tror jag på.
för du har sår som ska läka det gör ondare att bli sårad på såvis ska ej säga något för det som känns jobbigt för en annan kanske inte är lika jobbigt för dig!
alla är vi ju olika olika starka och hantera det vi möter på vår väg.våran livväg.


det finns folk som kommer din väg som kommer ge dig erfarenheter goda som dåliga som du/den andra ska lära sig av.
du växer av det även om det är just nu erfarenheten klädd i sandpapper för nu.


för du ska lära dig saker så råkar du ut för saker.
bra som dåliga.

förhållanden som är bra i kärlekens namn som i vänskap som i familje relationer som dåliga för erfarenheters skull.
vi kom hit för att lära oss av allt!

tänk så här!
även dem som sårar oss kommer själva få vara med om att bli sårade en dag på samma sett!
allt man ger ut får man tre gånger tillbaka!
Ger du trohet kärlek vänskap får du det tre gånger tillbaka.föresten i allt du ger.
Vill du att någon ska må dåligt ha dåliga förhållanden så kommer det tillbaka till dig så tänk på vad du ber om för dig och andra och vad du ger ut.

har du haft någon som varit dig otrogen?
ska du gå vidare eller ska ni bygga på det går ens det?
det väljer ni men båda måste vara med på det man kan ju ej  knappast kämpa på själv om det.
frågan är är den personen värd dig du som är bra, du som ej gjorde fel?
för om du tar tillbaka någon som gjort fel som sårat dig så säger du det är okey såra mig igen så är det ju lite.så jobba på det går ju bara om båda är med på det.
eller så kan du ej gå vidare för du är rädd för att vara just själv.
för att vara själv vill ju ingen vara men vem vill bli slagen vara den som har en partner som är otrogen mot en?
då är det bättre att vara själv.
tro mig det är sanningen.

kan ej personen med den du är vad du tror på den du vill vara och bli!
så är det ingen du ska ha i ditt liv ändå.

har du barn sen innan så ska den nya kunna med ditt barn annars är det ingen ide ens att ha något förhållande. för du är värd mer än en person som inte kan med att du har barn eller med barn eller pga ditt barn har konstigt namn eller har en annan mor/far från ett annat land.

jag blir så lessen att höra folk vill ge igen!varför det för?
hämnd löser inget inte ens våld även om det skulel säkert kännas gott att slå skiten ur någon som gjort fel så är det inte rätt väg.;) fniss

för åter igen ger du igen så får du det tillbaka det är ju inte bra.

du får betala igen i detta livet eller nästa det är inget du behöver bära på.
om någon annan gjort dig illa på något sett via våld säg så vet du den bär på någon karma och du med för du råkade ut för denna personen.
men du behöver ej gjort fel det rä inte det jag indirekt säger utan du ville lära dig något med det du valt för varje liten sak väljer du ur ditt liv som händer dig som du ska gå igenom.

tänk vilka erfarenheter du lärt dig hittills.
vilken unik person du är.
tänk på hur långt du kommit just nu.
det hade ej varit om du ej lärt dig av svåra som lätta saker med.
tänk att det finnes bara en av dig.

har du ej turen på din sida just nu i kärleken så kanske det inte är dags att ha kärlek i ditt liv ändå just nu.
jo det finnes minst en person för oss alla eller som en god vän sa till mig sa en gång 3.5 finnes det för varje person i världen.
kanske du ska ge dig själv tid nu till annat.
och när du gått vidare så har du läkt klart då kommer kärleken igen och knackar på frågan är då om du ska släppa in den igen?
klart du ska för visst du kan bli sårad men du måste våga ge dig ut igen i kärleken annars kan du missa någon goding som kom din väg.

vi möts alla för vi bestämt så
vi träffar på personer som är vänner för livet och kärleken med
alla får ej barn alla kan ej få barn en del förlorar barn
ni som har barn ni har en gåva kanske är det den gåvan du träffade den andra personen för kanske var det mer.
men kärleken du har till ditt barn är det som går före en kärlek.

du vill ju ha bra personer i ditt barns liv som i ditt eget så välj en bra kärlek
för du är värd det bästa
låt ingen annan säga åt dig du inte är det för det är fel.

att inte släppa in kärleken då den kommer pga sår pga rädslor
vi läks med tidens rand fasten det är svårt att tro på.

men vi måste fortsätta att leva att lära oss saker
för tänk vad massa du har kvar att lära dig och lära ut innan du går vidare.

för att i nästa liv lära dig andra saker.

tålmod är allas svåra lärdom att vänta helt enkelt.
men det är värt att lära sig den svåra lärdommen tålamod min vän så får du se vad som händer sen.


jag gick vidare för jag såg jag var värd bättre
jag såg jag skulle lära mig av dem svåra saker jag gått igenom
som misshandel våldtäckt och otrohet
jag lärde mig att se att jag måste bryta ett mönster hos mig själv för att kunna hitta en som var bättre så länge jag ej trodde jag var värd det så fick jag oxå arslen
men när jag gjort det bröt mönstret förståd såg klart så kom den sanna kärleken min väg oxå
jag sökte den ej ens jag hade gett upp
då killar ej hade tiden till mig det sista förhållandet allt handlade om han.
jag var redo att göra allt.jag sa du kommer ångra att du lät mig gå så lätt för att du kommer vilja ha mig tillbaka och då är det försent. ;) jag fick rätt och nu vill jag ej ha tillbaka han för jag såg att jag var värd mer en person som fanns för mig just nu just då helt rätt tid.
det är ju knappast mitt fel att mitt ex nu sörjer han var så dum och släppte mig det bästa som hänt han. ;)
för att gå vidare från alla förhållandena
jag gjorde saker som gjorde mig fulländad för igentligen behöver vi ingen annan som ska få oss att känna oss så men såklart ingen vill vara ensammen.
tänk på vad du kan göra då du är singel ha skoj gör som du vill inga regler men var försiktig om dig.tänk efter före.

affirmera be om detta för bra hållbar kärlek ,om du är redo så kommer den till dig.
jag är värd det bästa.(när du kommer på det så kommer du sluta dra till dig skit stövlar. sanningen.)
jag vill ha sann kärlek som är mig trogen (för den som är trött på att bli sviken.)
jag är värd att uppskattas för den jag är den jag tror på det jag vill bli och vara
jag och mina barn vill ha en bra person in i våra liv som för gott med sig till oss
jag vill ha en kärlek som är min bästa vän (kanske man vill ha.) (för dem som ej vill /kan vara ensamma.)
jag hittar en kärlek eller som hittar mig som är värd mig som jag är värd
jag hittar en kärlek som ger mig det jag behöver och gör så jag känner mig fulländad
jag hittar en kärlek som kommer ge mig det jag behöver oavsett hur länge det varar så tar jag emot den erfarenheten den ger mig

vad du än ber om tänk på vad du ber om det kan slå in
jag önskade mer kärlek av en kärlek ,jag gjorde en spell och jag fick som jag ville var knappt den personen lämnade mig ifred så jag råder inte någon att göra sådan magi för det är inte värt det och inget man kan göra ogjort jag fick äta upp det många gånger om och jag ångrar det så min läxa var beredd för det du ber om kan slå in om du blandar in magi så får du ångra det så länge du lever
jag var dum då men nu förstår jag bättre och varnar andra om att inte göra sånt


nu hoppas jag höra ifrån er ang det jag frågade om i förra inlägget och vad ni tycker om det jag skrev
det finnes så mycket mer att skriva om men detta får kanske bli flera inlägg

men just nu orkar jag ej skriva mera

nu ska en sjuk selene lägga sig ner och vila
kramar och kärlek från mitt hjärta till er jag hoppas era kärleks sår läker så som mina gör
varje gång jag får hjälpa en annan eller varje gång jag får höra att den sanna kärleken finnes i alla former överallt bara vi vill vågar och tror så får vi se och uppleva det med.
kärlek er väg må ni hitta kärleken till er själva och till livet och till att finnas till ni är en gåva
Selene Mångudinnan




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar