torsdag 23 februari 2012

Allt känns bara sååå underbart!

Jag är glad och lycklig
har ej känt så här på länge
det hände något med mig i natt..
Jag föll ja jag föll för dig...
Det var det som hände..
Jag tror du såg och kände hur jag föll dit.

Jag har ej sovit många timmar men är utvilad och lycklig
har ej varit lycklig på länge

glad har jag varit pga dig sen jag träffade dig men idag är jag lycklig det har jag ej kännt mig länge

jag orkar för jag vet du väntar för jag vet du finns för jag vet vi kommer ses snart.

Allt känns så magiskt och underbart nu kan inget gå fel.

tack igen för du finns
tack för du är
DU!

Du vet vem du är...

kram puss kärlek ljus till mina läsare och till dig spec som får mitt hjärta att banka fort och sakta på samma gång du finns i mitt hjärta och tanke jämt och ständigt

Glöm nu ej bort mig bara.. ;)

Er

Selene den vita mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar