tisdag 7 februari 2012

Raven and Blackbird



var djur jag idag mötte på min väg

jag såg korpen flyga brevid mig då jag körde bil häftig känsla att få se den göra det och att jag fick se den igen då jag ej sett korpar på länge <3

så jag vart glad i hjärtat då.



sen har jag ju ej sett koltrastar alls här dem är försvunna.

sen fick jag när jag var hemma se en koltrast den var så vacker bara EN ett tecken det med.bruakr alltid se två st minst.

det var ett tecken att dem ej lämnat mig och att mitt hem är godkänt gillar energin i 2hem väldigt mkt. :)

nummerlogi är så häftigt och fungerar verkligen ur bra.

så jag vart överväldigad av dessa möten.
det gav mig hopp och förnyad kraft.underbar gåva till mig som är ur trött har ont ja ni kan läsa om smärtan i min andra blogg..

förutom att månen ger mig kraft med då ;)

och goa själar som fyller min själ med vackra ord.
stöd vänskap kärlek och allt ger dem mig.jag känner mig så överväldigad av allt.
fjärilarna i mitt hjärta och mage dansar en hel del. <3 :P hehe

magi kärlek och månebrus och sus er väg

Selene den vita mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar