söndag 12 februari 2012

Skuggtid helande tid mörker frid..

Så vill jag kalla denna tiden nu jag går in i..
Det är tiden innan gryning behöver mellan landa
 ,dvs bli klar med mitt min lya allt sånt praktiskt
 det kommer få ta sin tid det tar.
Jag hoppas då jag är klar jag har några vänner kvar i mitt liv.

Jag gå nu in i mitt djupaste ska rensa en hel del
jag går in och möter rädslor sår och minnen
jag går in och ska vinna kampen
för solen lyser ju på mig redan och finns där
som en vacker stjärna den nu är..
Tack herr sol du får mig att vilja se mera.. ;)
en varg som ylar till månen och lockar med sitt rop är det enda jag hör
och she wolf längtar efter nästa fullmåne.

Jag har mina finaste i livet och vänner som har guld hjärtan.
vad skulle jag gjort utan er? :) <3 tack..

i min skuggtid kommer jag meditera en del promenerande
 vara i skogen och naturen
kommer städa ut saker slänga saker sortera bort saker händelser minnen mm oxå.
kommer nog använda en hel del tid med mina verktyg oxå.
kommer säkerligen börja måla rita eller sy skapa något oxå under denna perioden..

nu kommer jag tänka ny tänkande och försöka ändra mig
 till en starkare jag.
det är ej alltid lätt att tro på mirakel eller att man ens
är värd bra saker
så man tror på dem negativa sakerna personerna hellre i sim dumhet.
jag är värd mer än alla dessa idioter värd mer än jag tillåtit mig själv.

Efter jag gjort denna inre resa rening så kommer jag att vara stark igen redo att möta framtiden och
den som väntar på mig..


för det är alltid som mörkast innan det vänder.vi får hoppas på dem orden
och inte helt enkelt ge upp..

jag har en framtid som väntar på mig men just nu måste jag släppa handen din
för jag kommer tillbaka i en ny bättre form i en ny bättre person.

Drömmar ska man ha jag är kanske en drömmare men det är det enda man kan ha kvar och hoppet om att allt ska bli bra.

för jag är en drömmare och jag kommer vara där jag hör hemma.


ta vara om er fånga dagen och era drömmar må bli besannade
ge ej upp det har ej jag gjort jag har tagit en kort tid bara nu till mig själv
jag måste ge mig själv kärlek och jag måste göra detta för min skull..

kort tid till att landa och andas.
vara i mitt det är jag värd.
för att bli hel igen en dag ,hel med dig en hel framtid med dig
min vackraste sol
låt mig få bli din måne. ;)
när jag åter är redo igen så tar jag din hand och släpper den inte
din mångudinna

Selene den vita mångudinnan



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar