tisdag 21 februari 2012

Dagens spådom

idag drog jag några kort ur en lek jag ej känt så mkt kontackt med
bra för skojs skull inte för dagen men nu får inlägget heta så..

så idag kände jag ja men denna leken är tillför nu den kommer jag använda mer o mer förrr har den ej tilltalat mig så mkt. hm konstigt det där.

shaman wisdom cards är leken.

fick nr 5,58,59,35

heat moon hematite east rose

jag gillar det jag fick och det dem förmedlade. =)

kommer jag ta med mig och tänka på..


heat moon var extra bra och rose
hematit var det jag misstänkte jorda mig mer helt enkelt o ta mer tid till mig sa något kort med.

tog några ur min cosmic lek dessa 2svärd 4 svärd vagnen drottning av pentagram

tvåan visar hur jag varit ensam vant mig vid det och varit ledsen längtart efter någon som kanske finnes på andra sidan sjön ;)
nr 4 lägga ner stridsyxan sammaerbete och få hjälp av anra men ta tid till att iaktaga saker o ting.
en resa nån som kommer in i ens liv med förädrignar till dem bättre. =)
drottninen är då jag lycklig och lever i mina drömmar har et jag velat ha och sagan slutar lyckligt ;) hahaha

tog även några kort från eart magic dessa fire forest lake desert..
ska sitta o meditera ang deras betydelse men känns bra..det jag känner

fire passion japps ;)
foreest breath exakt så är det andas..
lake stillness är ju idimman så. ;)
desert är oxå med dimman att göra med vison guest det hanalr om att se fina detlajer idimman med.


tog ett gudinne klort blodeuwedd  herre jäklars så kraftfullt den meditationen var. huh

affection choice vision trust ask shine imigination var några kort jag tog från leken grace cards..
bra budskap och ord :) ler

ja de var min spå tid det..
djupt härligt ärligt bra gav mig mod och gav mig styrka då jag vet jag är på rätt väg vid rätt tillfälle. :)

spådde en vän med och vi spår varandra varje månads slut inför nästa månad så ska bli skoj o höra vad som kommer hända mig nästa månad behöver lite vägledning och se om det jag känner stämmer..
vilket det brukar vara en bekräftelse bara. =)

och såfår man se lite mer o råd tips..skoj man kan göra så..

någon mer som vill göra så hör av er..
man kan byta råd och tips om varje månad. =)


magiska kramar
och all min kärlek

Selene den vita mångudinnan

som nu från ett frö växer sig starkt under vintern kalla månder som rotar sig växer sig stark  för att under sommaren kommer rosen åter igen vara i fullblom och blomma som jag kommer göra. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar