fredag 10 februari 2012

I mitt nya hem

kommer jag bryte en del mösnter hur det skall vara i ett hem.och hur man skall leva.nu gör jag somjag känner och vill.

ex kompackt living är så jag lever.förvaring är i och o.

mitt sov rum blir mitt sovrum
vardagsrum är just det och sällskaps rum med matbord oxå. så en del av köket är där med.

sen så blir mitt rum ett altar rum medtations rum relax rum magi rum

köket blir nog pyssel del i där jag syr och pysslar.

det blir nog bra.
ska ta min syprovdocka idag till lyan den ska stå i köket brevid mina två små bord ett par hyllor ska nog sättas upp med tiden och så ska borden tas dit med.ska ha pyssel matrial en del i källaren tror jag på.

så det ska packas om rejält nu och sorteras bort det jag ej kan ha kvar.

ska ha en del altare i sovrummet med

sen blir hallen fin med på något sett med en ev byrå jag målar eller säljer bort det märks..hur jag finner mitt nya hem skall se ut..

så jag bryter mönstret med att ha kök i köket och mm. ;) jag sprider ut det så gott jag kann och hur jag trivs med altl det märks men vet detta är et landings ställe tills jag en dag igen kan känna jorden i mian fingrar och vill ej därför göra mig av med favorit möbler. :(

kommer sakna sofforna då jag valde mindre soffor som ej är så sköna men det får gå..
mitt ex får sofforna han kan behöva dem eller så säljer han bort den ena.

han får en del möbler han med ;)

känns som jag har fullt överallt nu i lyan..

så dags att bege mig dit snart igen att fixa till lite till..

härligt är så glad undrar vad det beror på?
ja just det jag vet svaret. ;) ler hemlighetsfullt.


kram ljus puss all min kärlek och magi er väg

Selene Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar