fredag 17 februari 2012

På promenad i dimman..



gav mig svaret jag är inte i skuggan mer utan i dimmorna jag befinner mig..

gick en låång promenad med hunden i dimman som kom så mystiskt från ingenstanns.

det var härligt..

magiskt lugnt och fridfullt.

vackert är det när skogen är dimmig eller ängar är fylld av sån magi som man nästan kan ta på.
dock att det var några minus grader men klädde på mig så det gick att gå lätt där ute. =)

jag och hunden gick där ute på kvälls kvisten och det kom en hel del till mig när vi gick där.
härligt att få till sig saker när man är ute och går..
då vet jag skaer klarare nu,vet vart jag befinner mig oxå

ibland kan en promenad göra så mycket..
stilla ens frågor och brusane gå då en promenad är rådet till er.

även om jag känner mig ensam ibland så vet jag jag ej är det.
och jag visste att på en annan plats i världen var det någon annan som var ute och gick med sin följeslagare
så jag var ej ensam .;) <3

magi er väg

selene den vita mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar