måndag 20 februari 2012

Fnissar

Pratade med en god vän på telefonen för ett tag sen
hon sa nu kommer det en liten bil här får se vad det kan vara för några.

så ringde dörren på efter en stund jag var kvar i luren

hon öppnade och där ståd personer som ville predika om kyrkan och om gud.

dem sa tydligt tror du inte är du ej troende tror du inte på gud?
jo jag tror på en gud på mitt sett nej jag tror ej som ni gör.sa min vän

vill du ha lite att läsa om då?
nej jag avböjer tack för ni kom..sa min vän

jag hörde allt dem förskte tjata sig in men tror du verkligen inte?är u inte troende?och hur kan du tro så?
mm samtalet var nog i nån minut..

menar hon sa vänligt nej och ändå ska dem då försöka ge en matrial fasten man ej vill? :S

så gör ej min tro här ta skiten håll käften och läs haha nej så är det ej vi brukar ej ens gå runt så som dem kristna gör och jehovas vittnen gör. :(

jag förstår ej med det där att dem tror man kan rädda någon annan.
den som redan blivit funnen,spec räddad av nått bra vill ej bli predikad tvingad till att välja om.
inte heller bli hjärntvättad.

jag brukar alltid få i min brevlåda papper om jehovas..
ska nog sätta upp hematier in i mitt hem för beskydd mot alal som vill mig ont ;) asg
för dem vill det det gör ont i mit att förklara jag inte är satanist eller intresserad eller att jag trivs bra som häxa. ;)

nej dem vill mig väl?hahaha ja jag får dass papper om inte annat då i dem där små broschyrerna. :P


sorry jag ska ej vara elak men elakt är att ringa på folsk dörrar eller ringa på telefonen
att vara påträngande det är elakt

som telefon försäljare är experter på dem är lika dåliga som dem som ringer på och ska få en att ändra tro.


fånga dagen och natten

gör som ni vill så länge ni ej sårar någon annan

och ett gott skratt i magen förlänger livet ;D
ja jag skrattar då dem ringer på hos mig för dem fattar inte eller då dem försöker trycka in papper i min låda jag håller emot på andra sidan brevinkastet ;) haha


Kram ljus kärlek er väg och skratta och var glad
det finnes alltid någon annan som har det dåligare det finns alltid någon annan som
har det värre.
och det finnes dem som ej vet om det ens
dem som ringer på dörrar dem vet inte
dem vet ej dem stör dem vet ej för dem har inget hjärta att se klart med
isåfall skulle dem behålla sin tro och inte föröska värva andra vara nöjda och behållat för sig själv
utan dem kan nog ej vara nöjda med det dem har så därför känns det ej som det känns rätt för mig i hjärtat
att man ej kan nöja sig med sin egna livsväg utan måste få andra med sig känns konstigt för mig
för alla ska kunna vara dem det är och det är tillräckligt man ska acceptera olikheter och att alla är olika
för det är det som gör oss unika och att vi kan lära oss av varandra. ;) men jag har inget att lära mig av det men av att kunna säga NEJ! är min lärdom..

selene den vita mångudinnan som går sin egna väg..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar