lördag 4 februari 2012

Lycka att

Ha någon som du i mitt liv
välsignad vart den dagen då du fördes till mig och in i mitt liv

en ängel så ren och djärv hos dig är jag hel och funnen

det du gett mig gjort för mig varit för mig kan ej ord beskrivas min tacksamhet och min lycka att ha dig vid min sida och att få haft dig vid min sida
ett äventyr för stor att förstå har du väckt inom mig en längtan om mer

det är en dröm för bra för att vara sann att du fördes till mig att jag vart funnen av dig
det var ödet som ville detta det var mer än vad ögat just nu kan se
du är en dröm för mig en saga har svårt att tro det är sant och ingen saga det är

Hade jag kunnat nå dig nu kommit till dig nu hade jag gjort så på en gång
för med dig är jag trygg och hel och komplett med dig är jag den jag vill vara
du ser mig som den jag är och du vet redan genom mina ögon du ser jag kan inte såra dig jag kan ej heller förlora dig och det vi redan funnit
jag behöver ej vara någon du ser igenom mig du känner mig och du ser mig
när jag försöker bli opåverkad spela cool rasar du mina murar jag försökt bygga upp i ev försvar men bara genom du ser på mig som du gör så rivs dem ner igen och jag släpper in dig
alla rädslor all smärta jag kännt försvinner i din healande famn
för du river bort rädslor lika fort som mina murar du river ner och hos dig är jag trygg och hel

med dig blir jag hel och komplett allt blir så lekande lätt
lycka är att ha dig vid min sida lyckan är då komplett när du där finns
dem dagar som varit utan dig har varit stora av saknad och förvirrelse vad gör du med mig jag som är så stark och blir sällan påverkad blir förvandlad nära dig du gör mig levande igen och du gör mig bättre än jag någonsin varit
om jag kunde göra något om så skulle jag inte göra något anvorlundare mer än stanna kvar hos dig

om du ber mig så kommer jag
om du ringer mig så finns jag där
om du skriver till mig så läser jag
om du andas och jag är dig nära kommer jag njuta för du är den som gör min andning hel igen tills dessjag nu endast andas halvt och har en saknad ett tom rum där du saknas

lycka är att ha en fin vän som har ett hjärta av guld och har en ängels vingar och helande armar och en själ som är som din.

nu har jag funnit dig och jag vill ej släppa dig och det vi funnit
ja jag är nog förälskad och det känns härligt.

men betyder det jag förlorar en vän som dig så betyder ingenting något längre.

all den liv jag nu känner ,det får jag av dig
det kan ej regna förevigt och där jag är så regnar det varje dag utan dig.
jag hoppas du har det bra vart du än är min speciella vän
dig jag har och bär i mitt hjärta nu
allt som har hänt har gjort du har en plats där
där ingen varit på väldigt lång tid
skickar dig en ängel som vakar dig tills du är säker igen hos mig
då jag kan hålla om dig rå om dig och åter igen känna mig hel när jag är med dig

Tänder ett ljus för dig varje kväll och låter den brinna ut under nattens gång och när jag tittar ut ser jag himlen och att jag ser fullmånen snart komplett vet jag att vi båda ser på den.
varje kväll tittar jag hur den växer och ändras och ser stjärnorna som vägleder oss i nu vårt mörker
men snart skall du även finna hem igen
som jag fann hem hos dig vid ditt hjärta där jag allra helst ligger i din famn åter igen
tills dess tänder jag ljus och tänker på dig och tittar på månen och himlens alla stjärnor som lyser för oss som solen är där för oss den går upp för efter regn kommer alltid solen igen
detta är inget som är evig
men det vi fann är evigt
och jag vill gärna vara hon som kommer med solen åter igen till ditt liv som läker dig finns vid din sida
ge mig ett tecken min vän så är jag där igen
all min ljus kärlek vänskap styrka healing tankar går till dig
Din korpängel

Selene den vita mångudinnan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar