torsdag 23 februari 2012

Magiskt arbete utför häxan..



ikväll gjorde jag det en rening av mitt hem och av mig själv

genom bada mig ren och varm och fick liv igen i min kropp och själ efter det med..

sen brände jag lite rökelser för här stinker det gammal man och det fan vill jag inte  :D haha

sen så har jag renat med saliva mig själv då och hunden även mina möbler och alla rummen i mitt nya hem..

känns rätt så gott att fått gjort det.

det känns fint att ha egen tid och landa i lung och ro i lyan.

så jag ska göra lite mer magiskt arbete tänkte jag lite varje dag..
ska även göra en ritual för min egen del.

och meditera och jorda mig mer..


kanske spå lite i denna nya lyan se hur det är..:P

har en ritual jag fick till mig som jag ska göra..

ja lite magiskt arbte som att rena mitt hem mer
för det ska lukta gott här inte nåt annat..haha

kärleks ljus soch brus och sus er väg
er

Selene white moongoddess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar