måndag 27 februari 2012

Magi i vardagen utförde jag

kan hända jag får mina infall och idag testade jag på en sak jag fick till mig

det handlar om ens önskningar
man ritar ett pentagram jag tog ett vanligt papper och skrev ord jag vill ha i mitt liv som är en el av mina önskningar..
pennan var i grönt. för det handlade om egna saker och kärleken som till mig själv den kärleken.

så jg flydde i ord jag vill ha.

sen brände jag rullen och den BRANN fort...
set är tecken på att magin verkar fort..att det kommer nog slå in snart.. ;)

det känns ju bra.

så vi får väl se då vad som händer nu..

:D spännande

när häxan trollar kan allt hända nu ska jag ju själv göra mitt jobb så det kan bli som jag vill och önskar i hjärtat :)

kram puss ljus kärlek mångudinnan Selene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar