onsdag 15 februari 2012

Som jag fick råd om

med korten.. i min andra blogg så kommer jag lyssna på det jag fick till mig
ska lägga större läggning i lyan tänkte jag på..
tänkte ta tid till mgi med då jag ej kommer ha dator ev på ett tag lika bra ta egen tid just då då. :)
det går det med.

nu ska jag äta lite mat för att få energi sen kommer jag skotta snö, åka till min butik..
en stund i allafall sen får jag se vart jag tar vägen.
allt kan hända.

för jag är van att bli besviken på folk..så ändras mina planer om det är lite kallt eller lite snö
eller om folk ej orkar..
idioter finnes det alltid och än är ej den sista född heller så. :(
suckar lite..
och beklagar mig men det finnes dem som gör min dag i allafall.. =) ,gör mig glada och jag får ta det istället med mig och skita i det som ej fungerar kan ej göra så mkt åt dem bitarna det ligger ju en hel del hos andra.. :/

så jag är tacksam för det jag har och har funnit och vunnit men resten lämnar jag och taar emot det som kommer till mig som är bra för mig.

det är magiskt det med

får tänka så..och lyckliga jag och tvi för dem..

fånga dagen..

hade gott
kramar ljus kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar