söndag 24 april 2011

Änglarna mina!


för dem ger mig så mycket uppmuntran min kära familj släkt i från andra sidan
dem är ständigt med mig nu känner jag
dem får mig att känna familj och att det är naturligt dem är här dagligen

dem får mig att orka våga saker med då jag ej tror jag kan
dem får mig ej längre att tveka
dem ger mig tecken rådgvining på olika sett jag är så tacksam överväldigad att jag får ha dessa änglar mina änglar i mitt liv



när jag känner mig ensam så sitter dem brevid håller mig på min axel eller i min hand dem sitter brevid och lyssnar och torkar bort mina tårar ungefär
dem bäddar ner mig när jag ska sova pussar mig godnatt dem är så vakande och snälla goa mot mig
ger mig kärlek och stöd jämt
ser dem ibland skymta förbi eller ser en siluett eller att någon suttit vid sängen eller på soffan
jag känner en värme eller kyla när dem går förbi eller rör vid mig
jag blir ej rädd jag vet vilka dem är

mina änglar dem påverkar alla som är här alla blir glada genom deras närhet så mjuk dem ger en glädje



när jag känner mig vilse så visar dem mig svar och rätt väg igen
när jag känner mig svag så får jag styrkan åter dem inpirerar när dem viskar saker till en när man sover
dem hänger med en överallt ja inte jämt man får vara ifred med. ;)



det känns ej som några krav från dem dem följer med en en då för att hjälpa till guide en genom livet
deras ovillkorslösa kärlek vänskap finns där
dessa band som ej går av fasten döden skiljer oss åt
fasten vi ej ens träffats i detta livet finns banden där
genom andra liv



jag tror på änglar riktiga sådana med fjädrar och jag tror det finens olika sådana som ärke ängeln mikael mm
när man är rädd känner man att man blir vakad av någon kanske är det en äkta ängel med fjädrar som lägger sina vingar omkring en som skyddar en vill jag gärna tro
så man ej känner sig rädd längre.

det är min gåva att ha dessa änglar vid min sida
mina änglar



när jag är lessen får jag tröst när jag känner jag ej orkar så får jag verkligen healing och förnyad kraft
så det finnes nog olika änglar andeväsen som finsn med oss alla
jag är blessed att ha dessa vid min sida och så tacksam


har ni änglar?
djur
familj vänner?
som beter sig som änglar kanske!

mina djur många av dem är änglar
en del vänner är oxå underbara änglar
har ett par riktiga änglar jag ser och känner deras närvaro av ibland
men mina änglar som alltid är där är dem som valt att vara det för mig att vara där för mig.
jag älskar dem för det och tackar dem varje natt för dem är där
då tackar dem mig att dem får följa mig med

tack änglarna mina för allt ni ger
mitt hjärta svämmar över av er kärlek och vänskap



ha en mysig dag fylld av magi och en ängelsnärvaro var dag i resten av era liv
selene mångudinnan

2 kommentarer:

  1. Wow, den första bilden riktigt griper tag i en!!!
    Visst har vi dom omkring oss, jag brukar prata med mina och ibland när jag känner att dom måste påminna mig om något så tackar jag dom för att jag kunde höra det!
    Kraaaaam

    SvaraRadera
  2. Åsa. ja visst är den ljuvligt vackert! =)
    ja vi har alla någon med oss ibland vet vi ej om det ibland får vi tecken eller känner detta.vilken ära det är att känns dem eller få goda råd.det gör mig glad att du får svar från dem ja viktigt att visa man är glad och tacksam för deras tid och råd. man ska prata med dem det tycker jag det gör jag med. ;) kan verka galet men hihi det får jag väl verka då då.kraaaaaaaaam tillbaka

    SvaraRadera