måndag 25 april 2011

Jag har städat bort vintern idag!

så kändes det i allafall
härligt blev så glad över resultatet
i min trädgård har planer fasten jag ej tror jag kommer bo här särsklit länge till men lite kan man ju göra tänker jag! ;)


kände mig som en äkta natur barn och häxa där jag rensade ogräs och tog bort gamla höst lov och denna torra gräset som varit över vintern som en vinter kappa som hållit varmt för allt som väl behövt den
där under
men idag åkte den bort

ska göra ett altare där ute är planen
får se vad som hamnar på heders platsen sen blir det nog en
månskens rabatt fick sån inspiration av mina vänner som ska göra det
då dem pratade om detta i gruppen

jag har en grupp med många fina medlemmar och ni är alla speciella för mig och det glädjer mig vi är en sån fin grupp
trots att vi har regler fnissar lite
alla kanske ej vill vara med i grupper som har regler men i min grupp finns det regler

om ni är nyfikna på min grupp så skriv mer om er själva jag släpper ej in vem som helst måste skriva så
för att jag vill gärna veta lite mer om vilka man släpper in och att enkla regler följes.

så åter till min trädgård och städat bort vintern ;)
det kändes verkligen i kroppen man städat bort en massa hos mig själv med
tror det gjorde mig gott med att vara där ute idag mediterade lite grann med
och lyssnade på moder jord hörde träden gunga och sjunga oxå för mig härligt! =)

jag fick inspiration av min trädgård hoppas att jag kan förverkliga alla planer med

ha en fin kväll/natt det ska jag ha kommer somna som en stock
och sova gott
underbart


kärlek och kramar

selene mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar