onsdag 6 april 2011

Tidigare liv!



meditationer ger mig svar på en hel del
det är underbart att dras iväg in i en meditation för ett tag bara blunda vara någon annanstanns.
ibland kan det vara ett tidigare liv eller något annat
ser små filmer när jag är vaken eller drömmar sann drömmar om tidigare liv mm
detta är några av dem gåvor jag har
ang tidigareliv
Jag bara vet att jag levat många fler liv än jag känner till än så länge fått veta detta genom vänner genom meditationer oxå guidade av vänner som egna jag följt
det är underbart att resa bakom slöjan se vad som hänt vad man gjort vem man var.
tidigare liv är fascinerande men ibland får man veta hemska saker alla är ej redo för sanningen

hon bilden på den vackra klänningen med det vackra håret så har jag varit klädd en gång i tiden det var så kul att hitta detta och få bekräftelse dem såg ut så och det var från det åtriondet jag misstänkte
jag är medial och har hjälpt många människor på min väg
dock att jag är all konstnär så kan jag även detta ;)
jag hade en sitting en gång med en kvinna som ville veta men hon var ej redo bara för hon hade inget lätt liv nu hur skulle hon vara redo och höra att hon ej hade haft det bättre i andra liv utan lyckan ligger i att hon måste ändra sig i nuet om hon jobbar på sitt så kan hon vara redo för en sån här resa i framtiden
jag sa jag ej kunde hjälpa henne för jag sa att det kunde ej hjälpa hennes situation nu som medium måste man se om man hjälper någon eller om det stjälper jag kände det ej var bra läge att berätta det jag såg kanske i framtiden
alla går vi på vår resa vår livsväg det är ett ansvar att öppna en port till ett tidigare liv oavsett om man gör det för att hjälpa andra eller om det är för sin egen skull.
det man får se är ej alltid det man vill se och höra.
man kanske ej får höra sagor så underbara och sagolika ens

jag såg ett liv där jag var indian det var ingen vacker syn hur jag vart slagen jag satt fänglad jag blev hängd så dog jag men se det helvete jag satt i det gjorde ont i själen var det nödvändigt att se?kanske för att lära mig det hände då jag behöver ej känna mig kvävd nu med genom olika sjukdommar
pollen allergier astma det är ju kvävnings känsla dem ger en.
sitter sjukdommar ihop med tidigare liv?
det kan ni skriva upp dem påverkar oss vem vi är idag vi har sama cell minnen men vi är ej den indianen idag vi är den vi är men vi bör på det i cell minnen.
vi kan få utveckla samma ärr vi hade i den åldern känna saker med.
känna sjukdommar med dog vi av rök brand tål vi säkert inte rök i nästa liv eller får astma liknande konstigt men jag väljer att se allt vi är med om som en erfarenhet kunskap som gör vi lär oss mer
även sjukdommar lår oss något

vissa personer i ens släkt väljer hemska sjukdommar som dem ej ens kan överleva varför gör man det för?
vill dem ej leva?
jo för allt man väljer det väljer man av en orsak av kärleken till andra.
jag pratade om detta med min anam cara
han vet ej varför hans kära släkting dog i cancer för!
precis som min egna mormor gick bort i cancer
det säger jag ej heller jag vet varför dem valde detta öde men nu är jag medial och fick veta detta
vi vill aldrig bli som våra föräldrar dem är för oss för vi ska se hur vi inte ska vara.
och dem formar oss inte alltid så bra men det bästa dem kunde dem visste.
så länge är vi med.
så varför välja att dö i en sjukdom som är så hemsk?
för att någon måste dö oxå för balansen oxå för att
om dem lär sig den svåra saken vad cancer är så tog dem den erfarenheten med sig och dem som lever efter ska ej behöva gå igenom det för vi ska ej bli sjuka i det
det låter kanske svårt att ta till sig det men man kan ju ta med sig det och så får man väöja själv hur man ska tänka över det
detta är vad jag känner om det
ibland får man likadana sjukdommar som sin mor eller far kanske dem ej hunnit lärt sig vad den sjudkommen var så då måste vi med få det lära oss det för ingen lärt sig det kanske oxå man valt det för att få känna på den vägen
man lär sig mer då man testar på saker oavsett om det är sjukdommar eller annat
ibland kan en person känna smärta vissa delar av kroppen som ens släkting hade ont på då dem känner deras närvaro dem visar det för att visa det är jag knappts att dem vill skrämma oss men det gör dem ibland och dem kan ej föra över sjukdommar
vissa tror andeväsen kommer för att berätta du är dödligt sjuk först och främst har dem ej den rätten det har ej heller en medial person på sin sida att berätta denna ska dö si eller så såna som säger sånt
ska men ej lyssna på
alla kommer vi dö vi har utgångar vi väljer vilken vi ska ta
elle vill vi leva vidare kanske då gör vi så med

utgångar jag har haft ett par st brukar skämta med mina bekanta jag är en katt jag har levat mina nio lånade liv nu snart ;)
utgångar är då dem vi kan välja om vi vill gå vidare
har ni varit med om en olycka men överlevt?
har ni haft utomkroppsliga upplevelser?
jag kan säga jag har varit med om båda två och dem har båda gjort mig mer öppen och gett mig mer gåvor som jag oxå hämtat från tidigare liv ;) det kan man med få tillgång till om man tror om man vågar
det är ej lätt och jag råder ej folk hämta information för kunskap från tidigare liv ibland kommer det av sig självt oxå i rätt tid rätt plats ungefär

själsfrände anam cara finns det?
jag tror på det
i ett annat liv fick jag se min anamcara han sköt mig med en pil i axeln
han ville ej skada men försent då när han insåg vem jag var vi satt på våra hästar tittade på varandra med någon meters avstånd han indian jag en soldat
men båda fångade i ett ögonblick som undrade vad var nu detta?
vi såg nej vi ska ej skada varandra
något var det där själsvän skada ej
vi var fascinerade av varandra men vi visste inte dags att ses än i ett annat liv vi kunde ej vara tillsammans i detta livet vi hade valt det av orsak
vi skulle rida åt ett varsitt håll skiljas åt aldrig mer ses
fler indianer kom för att skada mig dem försökte men han förbjöd dem
jag hann rida min väg
jag har ett ärr kvar än idag från pilen han sköt in i min axel först var en lever fläck som jag tog bort där vart som det varit ett hål för annat som nu läkt vad då jag har knappats blivit skjuten av en pil i detta livet? ;)
det gör mig inget min själsfrände sköt mig där ,det äsger ej att det är en varning jag tror allt sker av en orsak en större mening
men mötet minns jag änn idag
som det våre igår
ibland väljer man ej samma liv för man ska lära sig annat så var det då för oss
vi har alltid varit i samma liv partners men vi kan ej växa om vi är tillsammans varje liv har jag förstått
frågan återstår ska vi vara vänner kärlek eller ingenting i detta livet?
det ska bli kul att se åt vilket håll vi går åt ;)

jag tar mina liv jag levat med mig jag bär dem nära mitt hjärta lär mig något av dem inte alla kan ta till sig dem och det är oxå farligt att leka med såna minnen för dem kan skada
 mer än något annat om man ej är redo
så därför ska man ej öppna såna dörrar det kan såra väldigt mycket
jag tror jag vet att det ni gillar det ni dras till det ni fascineras av det har ni garanterat levat i ett tidigare liv
ex drasni till indianer har ni garanterat varit indian eller något som levat med en indian som ett ex
att ej ha levat här förut varit här förut är endast dum prat av såna som är rädda
hur kan vi veta vi varit här vart är bevisen på det?
det får var och en ta reda på
att livet fortsätter efter döden det gör det den tar ej slut vi åter föds möjligen
vi är här på samma vilkor att lära oss
i dem skal vi lånar
tidigare liv eller inte
hur skulle ni se era liv ni lever nu i framtiden
jag skulle väl se mig själv sitta vid en dator och skriva antar jag. ;) fnissar hur spännande är det?

alla liv kanske ej är spännande det är kanske ej så vi varit någon betydelsefull person heller
då vi vet att pengar och makt inte är alltid så bra i slutändan eftersom det kan tas bort precis som våra kroppar oxå är till låns är allt matriellt det med.

detta var en liten blandad kompott på hur jag ser på saker och ting i livet efter livet dem tidigare liven mm

ta vara om er
skapa era liv som ni vill bli ihågkomna
av er själva som av andra
läk era gamla sår oxå från tidigare liv med är svårt men det enda man kan göra är att gå vidare
i nuet levande i nuet
för vem vill komma ihåg man ej gjorde det man önskade sig
vem vill minnas man hade en längtan men man gjorde ej det
livet är kort man ska våga chansa alla ska vi dö
livet tar ej slut och vi kommer igen
så man ska ej vara så rädd för att leva eller ens för att dö
livet är svårt nog att vara rädd om men inte för

så alla där ute ni du ni är speciella
man kan lära sig allt
hinder finnes inte bara dem rädda sätter dem så var modig som ett lejon ryt våga visa vem ni är
detta är en del av mig
många känner mig sen innan kanske kan hitta något här med
från denna sidan av mig ;)

månbrus susande evigt brusande som hjärteslag våra andetag
liv vi är fyllda av liv era liv ligger i era händer
ert val vad ni gör med det
men våga leva och lev nu glöm gårdagen
se fram emot morgondagen
en kort sekund är så snabbt förbi
man måste våga testa sina egna vingar man måste få luft under dem för att kunna flyga
man kan ej gå runt ett liv och blunda och stå still
så ut och flyg och utforska
slöjan som är tunn vissa tider då vi kan få mer kontackt med våra anhöriga från andra sidan får vi ta tillvara på
spec vid våra drömmar
be om att få svar ni ej vet vill veta
så kommer dem under natten
en månsten eller ametist under kudden din ger dig svar kan även visa tidigare liv för den som vill och är redo at utforska det

om ni annars är intresserade så kan ni höra av er till mig
så kanske jag kan hjälpa er med detta
Selene mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar