lördag 9 april 2011

Magiska tankar om en magisk morgon dag!


det borde alla ha!
ibland säger en bild mer än ord även om man ej ska slösa med ord är jag dock ej sådan art
ord ska sägas ärligt och sanningsenligt
och öppet rakt på
magiska tankar om en magisk morgon dag att planera sina dagar är bra men samtidigt blir man så instängd man ska göra det lite av det och så ska det hinnas med i en salig blandning av måsten
min ritual hjälpte mig häromdagen att hitta det jag längtat efter och sökt så länge det satte lite fart på det
att hitta ett nytt hem att hitta en ny början att få börja om så börjar små tankar komma till en som gör en glad som att hitta tecken eller få känslor som man känner är som ett lyckorus jag är inne i ett sådant just nu så mer magiskt tänkande visulera hur man vill leva och göra det möjligt
jag bad och jag fick jag är redo att ta emot det även om det var packat i en massa problem måste man sa skönheten det kom i rätt tid nu är det bara resten som ska lösas med så kan denna gudinnan få ett ordentligt hem att bo i det var i rätt tid helt enkelt bara följa denna vägen mot ett nytt hem nya möjligheter jag hoppas det inte är en dröm denna gången
att tänka positivt är att tänka magiskt
att se magin i allt är att leva ordentligt och vara i nuet att stanna där när själen längtar efter framtiden är svårt men bara att andas nu vara i nuet som går något att göra åt framtiden kommer sen
scheman är bra men alla har vi väl hört dammtussarna är änglarnas tofflor ;)
kanske är det så som min kära släkting hon vackra damen gammel häxan vill säga mig eller att dra mig i örat oxh säga nu bprde du nog ta tiden till just städa men jag hinner senare tror jag
att jag har nog en hel del tofflor just nu men det är ok jag ska använda tiden till annat än städa kanske ;)
ja det kommer en dag då jag står och fixar i hemmet nu när jag fick nya krafter nytt att se fram emot så kommer det gå kalas snart när jag väl kommer dit ;)
magin i vardagen är ej fel synd man ej kunde förtrolla sin häxkvast och dammsugare så dem skötte sig själva
fast jag kan alltid köpa en själv dammsugande dammsugare men vem vill komma undan så lätt och vem har såna summor och vem vill skrämma barn och djur med en sådan undrar jag?;) fniss
magiska inpirations tankar er väg allt är möjligt vi sätter bara gränserna själva är det jobbigt blir det jobbigt om vi tänker det är jobbigt är det skoj det kommer gå lätt så gör det så även om det handlar om städning eller allt annat

om en magisk morgon dag vi börjar här och nu på vägen ni går på
vad är mer magiskt än det?livet självt och all dess charm
magi er väg
selene mångudinnan

2 kommentarer:

  1. Så kloka tankar och jag håller med till 100 procent. Positiva tankar är magiska tankar, så fint och rätt sagt...
    Blir så inspirerad av dina ord eftersom jag själv är i en fas just nu av nyskapande.
    Ta hand om dig, söta.
    Kramen!

    SvaraRadera
  2. Moonwitch tack blir rörd tackar så mycket,vad roligt du vart det inspirerad! ;) kramar och kärlek <3

    SvaraRadera