torsdag 7 april 2011

Liten uppdatering innan lägg dags

jag var ute och utförde min ritual tidigare under dagen
var ute i min trädgård gjorde planer för framtiden där och så gjorde jag en ritual då det blåste som mest
det som hände då jag gick in var så chockerande ibland slår magin till fort oc slår in direkt det var så denna gången snabb magi kanske det heter tom? XD

för jag fann det jag bad om i ritualen så fort jag tackar guden och gudinnan för det
fick även se en andlig besökare i min trädgård hjälpte över den till ljuset där den hör hemma
såg den ej kunde ta sig in i vårt hem skönt det något funkar
men en renings ritual är snart på sin plats här hemma det får bli en annan dag och snart

skönt magin funkar och att det man ber om får man det funkar verkligen



ta vara om er
dröm magiska drömmar det ska jag
och det kommer bli en god natts sömn för jag är rätt så slut
meditationen den blev ju ej av
jobbande arbetsnarkoman kan man nästan tro jag är ;)
nej så farligt är det ej
meditation dags nu kanske sen somna på det kan ju ej bli en bättre avslut på dagen kvällen och natten
sussa lugnt
Selene Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar