lördag 23 april 2011

tack alla!

till er rosor för det är ni värda. =)



som skriver och komenterar
jag har haft några magiska dagar som varit intensivaoch helt enkjelt ej velat sitta vid datan

jag har helt tappat det med att skriva men jag kanske hittar det igen snart.

tänkte skriva om påsken fasten jag ej firar den alls så ser man ju den om man säger så. =)

tycker att det är underbart väder och har varit ute och hämtat ny kraft efter denna vintern så känner man att man behöver börja om i så mycket.

vad har ni börjat om med i år?

själv har jag rensat i mitt liv blandannat
och börjat om i så mycket det tar tid nya starter verkligen.
får nästan skriva ett inlägg om bara det kanske det blir fram över ;)

jag är glad ni läser min blogg och komenterar med.
tack för det jag ska komma in i mitt skrivande igen
hoppas vi ses snart igen på åter seende
väl mött i mitten av världen

måne ljus er väg
selene mångudinnan

3 kommentarer:

  1. Tack för det du skriver!
    Känner så väl igen mig i mycket av det du skriver, du uppmuntrar mig när jag e nere även om jag inte alltid kommenterar!
    Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Instämmer med föregående talare ;)
    Tack för att du finns, vännen. Magisk kram!

    SvaraRadera
  3. Tack ni är så söta och goa! stora kramar till er

    SvaraRadera