måndag 11 april 2011

Banden som aldrig går av.


det är dem vi har med våra kära som familj och kärlekar
även vänner som djur och  till  våra barn
även om vi är kvar här och dem gått vidare så förändras inte detta fakta kärleken håller även efter döden
vilken magi igentligen att få se detta
jag får bevis på detta ofta jag blir så berörd påverkad glad lycklig tårögd
vilken magi att se dettta få bevis på det



banden som aldrig går av fasten tidens rand
för dem på andra sidan är det ingen tid alls

att få klock rena bevis att se detta existerar är ett äventyr aldrig tänker jag vika av denna vägen jag går på nu och utforskar spännande och härligt med

varje gång jag får bevis våra kära är kvar med oss eller att dem bryr sig om oss att dem guidar oss dem påverkar oss och att kärleken är alltid den största

det enda som betyder något
allt annat är obetydelsefullt
om man ej var sams dem ångrar det och fokuserar på kärleken det är det enda som betyder något i slutet ändå så är det

har ni något band till någon så håll den personen nära dig en tanke bort förevig i hjärta och tanke så nära är dem då med
oavsett tid eller avstånd eller tom det fakta den är på andra sidan håll bandet i hjärtat
var stolt du kände den personen var stolt du har det bandet du känner
var stolt ni fick kontackt ni hade något
den kopplingen du känner du är inte ensam någonsin mer om du kan tänka så här
bandet håller er ihop och den kallas gränslös kärlek




tack för era fina komentarer
och att ni följer min blogg

slut ord
vi ska vara tacksamma för vi har livet oavsett hur det ser ut så går det att förändra om man ej vill leva så och varje dag är en gåva gudomlig gåva och vi är där exakt vi ska vara i nuet
kärlek är det största vi får uppleva ge och känna
fånga livet säger jag ,lev kärlek på er väg

kärlek er väg
Selene mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar