lördag 23 april 2011

Att inspireras av andra.


vad underbart att få göra det
det gör mig så glad att jag även får höra jag inspierar andra genom mina inlägg

men är lite nere med mitt skrivande tills jag får till mig något skriv värt kanske.

min nya början kommer här dock nu.;)
att bli inspirerad av någon annan det gör man vill förändras själv så var det för mig i så mycket
man ser andra som lyckas med sina saker dem gjort då hänger man offast själv på och det är ju bara för skoj att glädjas med andra att man själv oxå vill ändra sig och testa på saker och ting tror jag på.

jag har i år kännt detta är året!
för allt att
växa
att våga drömma
att förverkliga sina mål som drömmar
jag vill förändras till det bättre en bättre person jag har redan gjort det med.

att ha vänner som är guld värd i sitt liv är underbart någon man kan falla tillbaka på för det är ej alltid man står rak och stadigt när man blir osäker och det händer en hel del i sitt liv.då är det jätte viktigt ha någon där ute som man kan falla tillbaka på som påminner en den är du det ska du göra oxå när man känner jag är nog på fel väg allt. ;)
om ni hänger med vad jag skriver om?

sitter här och ser solen gå ner ser en och en annan stjärna
hör myggen hör fåglar och grannar
känner sommar brisen redan härligt!

det ger mig styrka med värmen den har jag längtat efter kommer senare som alla andra säga det är för varmt det är jag super säker på! ;) hihi

vad har jag mer ändrat i mitt liv detta året?
det är en hel del massa saker

frisyr
hårfärg
gör så mycket det med ;)

kappan jag bärt på så länge den jobbar jag vål på ännu så snart hoppas jag att jag ej bär på den mera :D

läser Lisa nichols bok ännu jobbar på den i min långsamma takt men det går den förändrade mig väldigt mycket i år den har hjälpt mig så mycket läs den säger jag bara bums nu. =)

jag får inspiration av naturen och djuren
av mina djur som mina anam cara min själs kärlek han över raskar en hel del ibland och ger mig en annan synvinekl på saker och ting

våra liv har ändrat med vi växer ihop och tillsammans det är ljuvlig saga det med kärlekens spirar igen
längtar efter våra små äventyr i sommar
vår nya början har detta året verkligen varit underbart

fick blommor av min älskling en dag och idag en present bara för att säger han
hur söt får man vara
har haft lite svackor så lyfter han mig
det är en sago prins det

jag får styrka då jag känner jag hjälpt en annan person det är underbar gåva det att känna man växer av att få höra man gör skillnad för någon
får ibland folk att gråta för jag hjölpt dem så dem blir så glada oxå av mina texter det ger mig ännu mera inspiration att fortsätta skriva mer.

läste ni min förra blogg?
http://www.selenesblogg.blogspot.com/

ändrade till denna för jag ville börja om ibland läser det mer där än här det är väl skoj men vill folk ska hitta hit jue ;)
här mitt nya äventyr pågår ;) hihi

mitt nya liv mitt äventyr
ska föra över gamla inlägg hit med någon gång
mitt liv mitt äventyr fortsätter
nya stormar att att ta tag i att styra skutan igenom det går alltid för jag klarar allt
men endast för med goda vänner lite här och där man kan få kraft inspiration av styrka ifrån
ja då klarar jag nog allt ändå fasten det är lite storm ute ;)

att få göra nya starter i det ena och det andra är healande för ens rädslor läks och ens sår med det är jobbigt som att bli av med en kappa av extra kilon man bärt pga någon anledning man nästan nu glömt bort för man inser jag behöver ej kapp j*veln! ;D

magisk kväll önskar jag er
er
selene moongoddess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar