söndag 20 november 2011

Ängeln i mitt hem!



Igår såg jag någon i vitt springa i min hall jisses vad jag undrade vem det var.
det kände ej som en ande vet skillnaden så jag började undra vad det var jag sett.

men jag kände min morfar bakom mig strax där efter han sa det var en ängels närvaro du kände av.
antagligen min eller så var det väl min anam caras!

men det jag hann se var vackert vitt stort tunnt tyg bråttom hade hon/han i allafall.

sen idag så kände jag mig lite yr när jag duschat
så kände jag en hand mot min rygg för det kändes som jag skulle falla bakåt
så jag tror det var en ängel igen som räddade mig.
tacksam för det
det hade ej slutat bra om jag ramlat. :/
har kännt mig lite svag så det kände lyftande att känna en stark arm hålla tillbaka mig så där.

är så glad i allfall det hände.
då vet jag dem är med mig och vaktar mig.
då jag ej känner mig så pigg,stark. <3

all min kärlek till er

Selene den vita mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar