onsdag 2 november 2011

Påbörjat skolan under en häxas gamla läror!

ska vandra med mån cykeln med känna in den mer för jag får uppgifter under tiden som månen växer sig fram magiskt det är vad det är.


Så detta kommer bli ett äventyr och är en stor ära för mig att få vara med om.

Jag har skrivit lite svar på komentarer jag fått och där har jag nämnt lite om detta mer än i själva inlägget innan..

Jag vet ej vad som väntar på mig väntas av mig heller? =)

Detta är så stort och spännande känner mig som ett barn som ska få presenter på morgonen.
så känns det nu..

Vet jag är iaktagen dem kollar vad jag gör mm.

Men är väldigt trött jag minns knappt vad jag drömmer och jag sover ingen bra.

Så jag vet ej hur jag ska komma upp ur denna svakan jag nu är i alls?!

Vet bara att jag är glad men så trött och även lite log men glad? :S

Ja ni ser vet ej riktigt hur jag mår är så lycklig men samtidigt helt slut.

Jag vet jag ska lita på det jag känner men saken är jag känner lite för mycket tror jag dessvärre jag gör numera så hur kunna skilja på något från det?

Har fått till mig massa fina saker och bra saker som jag smälter för dem är så bra.

Vackra budskap och så klock rena uppgifter.
vissa är som kluriga gåtor.

Spec denna När du Bär gudinnan vid ditt hjärta så är hon med dig!?

lite såna saker får jag till mig.

och lite ramsor
och ritualer uppgifter jag ska göra.

Det konstiga är att jag har alltid kännt eller känner mer gudar än gudinnor.
så denna gåta är bra klurig.

är det bära något som symboliserar henne vid mitt hjärta eller är det något annat som att ta till mig och bära henne vid mitt hjärta?

eller tom tatuera in henne vid mitt hjärta?

har ett ärr på min bröst korg jag ej gillar har det något med det att göra med?
att lära sig älska sig själv trots sina ärr?
eller ska jag fixa bort den nu rätt tid för jag mår så dåligt av det ärret?

många frågor.

dem som lär mig anser ej bara det är en endast utan flera.
dem säger ej så mycket jag ska komma på saker själv.

fick en uppgift nu till denna växande månen så får se om jag lyckas med min uppgift där. ;)

vissa saker har jag gjort innan
lite skoj är detta allt.

för man vet ej vad som kommer av detta.

godnatt kära ni ta vara om er
nu ska denna häxa korp gudinna strax leta sig till drömmens landskap igen
magi er väg och all min kärlek

Selene den vita mångudinnan

4 kommentarer:

  1. Så kul för dig, hoppad du får lära dig riktigt mycket! :)

    Kramar och Var Välsignad!

    SvaraRadera
  2. Ariadna..Tack ja det tycker jag med. :) hihi..
    Jag hoppas jag får lära mig massor jag är redo och taggad. kramar bb

    SvaraRadera
  3. Jag önskar dig lycka till vännen <3 Du ska se att de kommer att gå bra.

    Love u!

    SvaraRadera
  4. Tack tack. :) kram ljus och kärlek till dig. love you

    SvaraRadera