måndag 14 november 2011

Drömmen om henne..



hon var där och besökte mig min gudinna av månen kommen.
hon kom med en härligt fin måne till min födelsedag.
Murgröne måne.

hon kom till mig på lördags natten i min dröm värld.
jag fick åter igen besöka murgröne bron och in i den vi försvann.
det var en fantastisk gåva att få hennes besök till min födelsedag.<3
det var en gåva hon gav mig och jag känner mig mer närmare henne nu.
bra energier hon efter lämnade.
underbart.
tack för din gåva och för din styrka du gav mig,för din visdom tackar jag ödmjukast du delar till mig.

jag kände även många andra var med mig som morfar och andra. <3 ;) glad för det.,tacksam för det med.

det var en underbar födelsedag på många sett och vis.

Tack för alla gratulationer.

kramar och all min kärlek

Selene Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar