fredag 18 november 2011

Ligger lite efter allt!

så jag får ta kontackt med alla som väntar om ett tag.
har klienter som vill spå sig,mm som väntar.

jag ligger efter min utbildning med som ni vet så ska jag utbildas av en häxa från andevärlden.det är en släkting till mig.
men saker kommer í mellan livet med så är det ju.
och jag har fått ta en pause från häxskolan då jag je slutfört mina uppgifter är nästan klar.
kommit långt det får nog ta lite tid med verkar ej vara något som ska gå så fort heller.

Har lite saker jag ska göra i helgen baldn annat.

ska föröska bli klar med min solhylla.det var ju min uppgift.
ska sätta dit lite mer lampor och titta om jag kan hitta någon förlängnings kabel skoj springa runt här hemma och ändra om för att få något till den hyllan. ;) haha vilken uppgift.

ska hitta en sak till en kär god vän och syster.i städ panik då man haft husvinings så stoppar man undan saker lite varstanns och hamnar sen på villo vägar.för jag har ju en butik den med kan ligga där. ;) :S
väldigt förvirrande är det ibland då man har en fästman som oxå ställer saker på konstiga ställen. så är det att dela liv med en slarvpelle JAG så fixar min andra hälft snyggt efter mig så hittar jag ingenting.bättre och ha lite slarv vet ju den saken finns där. ;) ni vet nog hur det är.

ska borra upp min mån hylla med lampetterna och fixa till en fönster ram jag har med.fick lite insåiration av vildängel för ett tag sen så ska göra något likt sånt jag med tänkte jag. då jag haft ett fönster så länge nu ellet ett par olika har jag tom.:P

har lite jobb saker med att fixa med samt fixa lite här hemma.

allt fixar sig.

mails får jag åter komma till.det kommer svar och ber om uräskt jag ej orkat svara på allt jag har massa att stå i och inte ens hunnit med yu tube ens bloggen ordentligt. :(
och brev ska med skrivas.mm mm listan tar ej slut men har man haft migrän och mått pissepotta ett tag rent ut sagt så har man.

mitt kontrackt är klart i huvudet.nu har jg pengar ska köpa så jag kan göra mina egna papper.

har valt namn till mig själv med givetvis berättar jag ej det här.
så ska byta när jag har pengar över.
jag har en del räkningar och utgifter inte för det närmar sig yule eller jul men det verkar vara så allt ska betalas nu i dec mån. :(

så jag har halv klara saker som ska göras klart.men det är väl så med mitt sjärntecken jag gör saker kart lite för sent bara nång! ;) hehe

ta vara om er
nu ska jag göra en liten att göra lista för helgen.

denna helgen kommer jag att ha att göra med en hel del saker.
men jag ser fram emot det jätte mycket.

kommer bli magiskt med.

önskar er en magisk helg

kram och ljus och all min kärlek

Selene Den vita mångudinnan


2 kommentarer:

  1. Så intressant det låter med en månhylla och en solhylla, jag hoppas att du visar bilder för oss när de är klara! :)

    Kram och var Välsignad!

    SvaraRadera
  2. Ariadna Kul och höra du tycker så. =) bilder kan fixas till eller så spelar jag in en liten video tom.men är ej riktigt klar vill få dit lite mer lampor och ljus blir ingen bra bilder eller video om jag ej fixar detta innan. kram och väl mött

    SvaraRadera