måndag 7 november 2011

Fånerier!

har jag ej tid med..

Folk är såna idioter rent ut sagt.sorry men idioti undrar bara varför folk har sånt agg mot andra som är dem dem är?

demm är så jävla rädda för sin skugga antagligen så jag tycker synd om er.

Efter helgens kurs lärde jag mig en del viktiga saker men att folk hela tiden klamper på en för folk ska alltid tycka saker mm..

så jag har gjort massa jobbiga saker det seanste detta är ingen jobbig sak men jag är så trött på fånerier.
handlar allt om pengar verkligen eller?
jag fick då beviset åter igen att det verkar så.då tom räknesystem inte kan få vara en rolig sak utan pengars inblandning.

så valde jag precis nyss att ta bort min länkning till en topplista från min blogg..
för nu fick jag nog vill ej vara med där igentligen varför det?

pratar ju om tävlingar,den som ej kommer högt är ingenting så om jg ej finns på listan ohhh vad skönt jag är ingenting ja det är bra nog hittar nog folk till mig allt det finnes you tube med.

såååå jag skiter i om jag har en läsare eller tio tusen.tror ej en snygg banner eller att man betalar en topplista för saker och ting för att bli premium ska ta mig någonstanns för så länge man har massa kompissar så har man alltid sin plats räknad i toppen är det ej så?

att jag har en eller tio tusen läsare
det är jätte skoj tro inget annat jag älskar att ni följer mig och komenterar. ;) tusen tack för det <3

jag satt med min ananmcara min andra hälft för ett tag sen och fixade en banner heter det visst i passande storlek jobbade hårt på att få dem så fina.vad för mening att plocka in bilder någon annan äger och göra dem till sin egna så vi jobbade hårt på att göra en egen med mina kort.vi hittade en banner som var för stor men vi gjorde om den mindre.vilket jobb för att få en banner??
tänker då ej lägga ner mer tid påd et ens lära mig.
var med i topplsitan frö att det var skoj hade charm men nu tycker jag ej så.


för dem jag gjorde först vart för stora.jaja bara ändra om det var då jag fick hjälp av min fästman tack för det.så fick jag åter igen ett mail om detta.dem är förstpra?
men hur vi kollade med vår dator dem var i den storleken?jaja jag orkar ej är mina förstora så snälla plocka bort mig från den där listan.
kom igen inte igen vi gjorde dem så stora som dem får vara? :S vad fasen händer igentligen tänker man?
så var det ej bra ändå?


då fick jag nog nej nu skiter vi i det här vi har allt för mycket i vårat liv än att sitta och ändra om en sån liten sak som är igentligen obetydlig detta skulle ju vara för det var skoj men nu känns det som vad jag än gör så blir det ej bra.

och måste man betala för någon annan ska göra det så känner jag nej då får det vara denna gången jag hoppar över.
så då tappade jag lusten när man ser folk som betalar får ha stooora banners.
och typ köpa sig en plats känns det som.
va?
,nya regler nya räknings system i en blogg topplista i den topplistan var man på en mindre bra placering på en anan var man bättre. varför ej bara ha hur många besökare men har varför krångla till det för?

nej jag är för gammal själ för såna här fånerier.

då känns det inte bra och nu ska det räknas på tre sett
den som får flest hits in och ut och den som klickar från min sida och röstar dem har väl för fasen ej tid att rösta på en dem vill läsa ens blogg för man har något vettigt att skriva.dem vill ej klicka så är det.
jag har en egen räkne maksin som visar vilka länder städer som läser mina bloggar.tyvärr så ser jag ej hur många som helst så jag måste själv titta inn då och då. =) för att se det räcker för mig det är inget komplpicerat det är inget som gör mig bättre eller sämre man vad faaan så mkt bättre och se någon från ett annat land hittat till mig det är wow.

om jag ligger i ens topp tio i en lista jajaj det får vara.jag har annat att lägga min dyrbara tid på.

då kan denna topplistan vara för min del..

jag vill ej be folk rösta på mig snälla rösta på mig skriver alla.

ohhh. nej jag ger upp.så jag lämnar den topplistan och kommer ej vara med i topplistor mer det är ej min grej jag fattar ej mig på banners eller  sånt där.eller denna tävlan för att nå toppen?
vi är redan där vi är på toppen ingen lista kan få er känna ni är bra som ni är.för där kommer ni bara känna och tävla mot era vänner med som är med.

nej jag ville jv ara med mer.

kompis röstning med besöker du mig besöker jag din.
jajaja sandleklåda.enligt mig.

men jag tror ej en snygg banner gör man hittar till en person.
utan det är personen man hittar till dras till sån är energin.

och varför jag gick med i en topplista jag trodde ej jag skulle ens hamna ens på topp 10,igentligen jag behöver ej det. vara med.jag har haft sånt dåligt självförtroende men jag vill ej vara med mer i någon topplista. för jag fattar ej grejen och nu har jag självförtroende så jag klara mig utan en siffra på en topplista.

så nu snart kommer jag ej synas där hoppas jag.

för snälla ta bort mig jag vet ej hur man gör. så känner jag.loggade in tänkte nu ska vi ta bort mig vilken knapp då?
ohhh så kan man ej lämna själv?

så ska man vara ännu mer besvär men var det sånt besvär för min banner var liiiiiiite för stora så plocka bort mig från denna fåniga listan snälla...

för nu förlorade det charmen och skojfullheten då man ska betala och då man tar plats fasten jag vet och min fästman vet vi gjorde dem i den storleken dem ska vara.så ger jag upp det är ingen ide det är inget jag vill lära mig jag klarar mig utan banners i mitt liv skrattar lite..

ja jag försökte i allafall jag är ej perfeckt jag kan ej allt och jag tänker ej lära mig hur man gör banners no way har nog upp med att göra videos till yt. ;) det är mer min grej fasten en person skulle se min video tack för det. :) <3


folk som vill läsa min blogg fasten jag ej är med i någon topplista gör det.
tack för ni gör det.

ni förgyller min dag från vilket land ni än kommer ifrån.
menar inget illa men fånigt är vad det är.idiot känner jag mig som när jag som person ej duger till det jätt ejobb jag gör i allt.
att göra en banner gav mig massa ångest det skulle ju vara skoj nej det är ej skoj att ändra omm dem många gånger.

så lättare liksom bara ta bort denna besvärliga tar mycket plats personen. :) asg
så nu ger denna häxan upp hon orkar ej göra på ett sett för någon annan ej ska klaga.
för tänk tänk om JAG skulle ta plats och tänk tänk om jag skulle ha lite för stor banner som tar plats jisses orkar ej med sånt hära.

så nu behöver ni ej klaga mer på denna damen för hon försvinner från denna listan.
sen får folk tycka vad farao dem vill.
men jag orkar ej vara med och leka mer.


kramar på er,ha en fin kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar