tisdag 22 november 2011

Bos ett steg närmare den nu.

för idag köpte jag nät.

så nu kan jag snart göra mina egna ramar och börja göra mitt eget papper för att göra mig en bos! ;P yay

det gör mig jätte glad.

,det behövs efter denna dagen.

nu är den stora frågan hur min ska se ut?
finns ju så många varianter man kan göra oj oj vart genast svårare detta.

här är lite ex som tips till er som ska göra sina egna bos som jag. =)

en med pentagram kanske eller triquatra eller något annat tecken eller flera?

en med trä pärmar eller tyg kanske eller läder fusk skin?
insekter djur mm?

en med vackra ornament så den ser gammal och mystisk ut kanske?

nej detta var ej lätt alls. men nåt ska väl denna häxan koka ihop! ;)


Ta hand om er

selene den vita mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar