onsdag 23 november 2011

Häxstenarna..

nu har jag idag fått ihop alla 17st satt med min Anam Cara och försökte komma på olika symboler och vad dem kan stå för tog inte så lång tid så hade vi alla 17st.

hade sen tidigare 13st som Cass använder sig av ska då komplementera med mina. ;) yay

detta är så spännande. ;) heehee

så jag satte mig ner för att få till mig bilder på hur alla skulle få se ut är väl klar med bilderna.
snart känner jag mig nöjd ska göra några förändringar bara.

har en symbol som jag kallar för Rota.som kom till mig för många månader sen.
ska använda mig av henne i mina häx ödesstenar. ;)
ska även göra henne i tyg och lera.

hon är jätte söt och goo.. <3

så satt jag och skrev ner lite vad varje sten ska stå för.
kommer bli super detta.

ja det kan ej gå fel utan det kommer bli kalas detta.

nu bara den svåraste biten kvar att måla dit dessa symboler.ska dock hitta på få till mig hur vissa som ej så glas klara ska se ut färdiga resultatet kanske visas upp här. =)

Yay :D är så galet glad över detta..

önskar en magisk kväll

magiska kramar och all min kärlek till er

Selene den vita mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar