tisdag 8 november 2011

Mötet!

med kronhjorts kungen!?



när jag åkte i söndags till kursen så såg jag Han stå vid vägen det var en av det största jag varit med om.
oj så vacker så magnefik så stolt han såg ut att vara.
det var så mäktigt en stooor gåva för mig.
ville bara stanna bilen ta kort göra något få bevis jag fick se en riktig kronhjort det vet jag jag ej sett tidigare sett små hjortar rådjur men inte en sån här vacker stolt varelse.
ville nästan börja gråta det var så fint vacker stund. =)
han ståd där stilla rörde sig ej som han väntade på mig min bil att åka förbi.
som det var redan bestämt där ståd han och tittade på mig med sina vackra råddjursögon.

när jag åkte och tittade i backspegeln uppenbarade sig någon annan istället Pan him self så var han utklädd till en kronhjort eller var det jag som såg i syne allt?

nej det var nog båda det var nog en kronhjort.men mötet var iallafall vårt,spec samt magiskt.
detta minne kommer jag bära med mig jätte länge helt underbart och magiskt. =)

godnatt på er kramar och all min kärlek

Selene Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar