måndag 7 november 2011

Jag är, den jag är!

Det är stora ord!!!

Vilken kraft dem är från bibeln.VAAAAA?
japps.

dem låter då så här då i bibeln men dem har ändrat som för att dem vill ej folk sak tro dem är något dvs tän om folk förstår dessa ords innebörd och skulle tro dem är något!
farligt så dem ändrade om det.

orden går då i bibeln
Jag är den jag är.. inget, tecken
Det är fel det ska vara jag är ,den jag är.

Inte för jag är kristen men dem orden fick han abramham till sig dem kändes bra i allfall för mig att ta till mig av med så därför skriver jag ner dem.

för jag tänkte
när man ska vara sann mot sig själv den man är
jag är,den jag är
så vet man vem man ä och vilken kraft gåva det är det liv du lever.

jag är ....häxa medium wiccan natur barn själavårdare spådam kloka ängel mm mmm mm mm mm mm mm
.... den jag är! ;)

detta ska nog ner i mitt kontrackt tror jag.

folk säger ja vill ej sätta ord på den jag är och stämpel!

ja men varför inte?
för din skull om du ska det då du ska vara ärlig mot dig,den du nu är.
 den du är är det ej det då du ska göra juist detta?.
för med ord beskrivs det på bästa sett vem du är.
och med ord förstår andra vad du är vem du är. :)

så var den du är och det räcker till det med känner jag dessa ord är och jag är anden jag är stark jag är den jag är och det är så självklart jag kom hit jag är här jag är här nu och jag är den jag är.den är jag. ;)

hahaha

flumm? kanske för någon..men det spelar stor roll för mig.dessa orden.

logiskt?jajamensan

så var den du är för du är!

vad du nu är men det är du.

livet är en gåva

helgens kurs fick mig att blomma
jag växer och känner mig starkare än någonsin.
livet känns underbart.

för jag vet jag är ,den jag är!,jag vet jag är här och nu,där jag skall vara! ;)

för jag är



Selene den vita mångudinnan mm  mm mm mm mm mm såklart ;)
och jag är tillräcklig!!!
jg duger som jag är!
jag kan och jag är duktig!
sen spelar resten ej så mycket roll dvs dumma personer eller vad andra tycker om det är dåligt för det kan jag släppa taget om och behöver ej bära med mig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar