torsdag 24 november 2011

Min test spåning!

Symboler är för solen ,månen, mannen, kvinnan ,skörden ,stjärnan ,partnerskap, meddelanden ,romantik ,korsvägar ,varning ,mystik och hemligheter.
det är 13st jag ALDRIG SETT..


häxstenar kan se ut på olika sett
dessa har jag aldrig sett förens nu när jag hittade bilden.
ska genast göra mig bekant med dem. ;)

min test spåning
fungerade bra ska dock bara laddas och målas lite till på stenarna tills dem blir så bra så jag känner mig nöjd.XD och jag är pet noga så är det.

Eller försöker vara det.då dem jag gjort är mina egna inte sett liknande där ute så känns det extra skoj att ha egna :) jätte stolt över det.

Men ni som följer min andra blogg vet ju att jag ej kanske mår tipp topp men det har en mening det med en prävning verkligen för mig är det.
men det är så det är nu i dessa tider massa prov
men jag måste fortsätta gå frammåt och ta mig vidare allt kommer nog ske när tiden är rätt.

och jag vill gärna göra något kanske ej smartast att måla spåverktygen ens för det blir lite såna konstiga energier kan tänkas men jag ska ju ladda dem och alla har svackor.
dessa ska ju bara användas av mig.

men går ju verkligen in att lägga en bra energi i varje häxsten.
varje symbol visullerar jag och går verkligen in det då jag målar symbolen.
jag sitter håller en sten i taget i min hand och känner vad som ska vara på den.

sen blir jag nästan fascinerad hur rätt jag valt för bilden får plats så bra i den och jag känner verkligen denna stenen är då kitteln exvis. =) (den från cass bok har en kittel nämligen.)
så var det då jag målade mina första runor och alllra första häxstenar.

hoppas med tiden även få göra såna här sten sett till andra.

men jag gör såna i lager då jag mår bättre och några ska bara laddas i en ritual sen så kan dem säljas.
så jag är väldigt noga med att jag sätter i bra energier och krafter i dessa.

för annars om det är att jag gör dåliga saker jag säljer med dåliga energier kan jag lika gärna låta bli med det jag gör.satsa på annat så därför viktigt att få rätt,jobba hårt och dem perioder då livet är bättre och lättare med.

ni kanske vet ibland är man mer stressad och ledsen då kanske man tom skakar mer det blir ingen bra då när man målar ;) asg..så vänta är mitt råd gör ej det för ni måste utan vänta.
eller hör av er till mig jag har jätte fina spåverktyg med fina energier.jag är så noga med detta.
vill ej sälja smuts och något dåligt.

jag vet en sak dessa verktyg jag nu gjort kommer bli kraftfulla,dem känns så speciella.
dom är för mig och min anam cara.

idag är inspirationen uppe så ska måla lite till. ;)

Det roliga eller skumma var att en STEN till dök upp jag vet dem var 17st nu är dem 18st?
orginal häxstenar har ju bara 13st ibland 14st men dessa är ej såna utan häxödes stenar. lite mer lite speciallare.
fråga mig ej hur det gick till men när jag räknade dem då jag räknat varje vet jag dem var 17st nu var dem 18st så någon måste plussat på så det vart 18st?
kändes som jag kunde tom fortsatt till 24st som runor och en blank men nu bidde det dessa och får se om jag får till mig mer ska läggas till efter hand.
så det fick bli en till en jag glömde vi pratat om jag och min anam cara så den skulle bara med så jag tackar andevärlden som måste gett mig en sten till.fnissar. ;)
för det var en sån symbol jag ritade med som vi snackat om som vi glömde bort då vi valde symboler, som helt enkelt skulle vara med.enligt andevärlden.;) hehe så kan det gå.

9 blir det i nummerlogin ihop med cass stenar som är 13st som blir 4 så 4+9 är då 13 som blir 4.

konstigt..
13två gånger.

13 är mitt och min anam caras tal nämligen och vi gjorde ju dessa ihop på ett sett...
så det är väl våra stenar detta då. ;)

<3

allt har sin mening och tid.

livet har sina kringel krångel vägar som bär oss alltid frammåt för vi vill se och lära oss mer.

Ta hand om er och varandra
all min kärlek till er
och magi

Selene den vita mångudinnan

4 kommentarer:

  1. Har du gjort stenarna själv? De är ju jättefina :-) Hur funkar de? Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka fina stenar, har du gjort dem helt själv? Så inspirerande med häxstenar!

    Kram och Var Välsignad!

    SvaraRadera
  3. Malla..Hej där nej dessa stenar har jag ej gjort själv hittade en bild på nätet på dem jag ej sett innan som jag skrev.. dem fungerar lite som runor eller tarot man spår med dem.intressanta.kramis

    SvaraRadera
  4. Ariadna.hejsan läs svaret jag skrev till malla.
    det tycker jag med så ja verkligen inspirerande med såna stenar.=)
    och intressant.ska bli skoj att jobba med dem.
    kram och ljus

    SvaraRadera