torsdag 3 november 2011

Livet har sina konstiga kringel krångel vägar och nu kom det en väg och en chans för mig.

Ibland så!
öppnas nya dörrar nya vägar.
,idag fick jag ett mail.
Jag ska gå på en kurs för en person blivit sjuk så ville personen som håller i det att jag skulle komma fasten det var med lite kort varsel.pga det så kändes det inte som det skulle gå.
men det löser sig.så jaaa
Jag åker bums.

Kommer blir super.skoj nervöst då personen säger
Vore kul om du kunde vara med med din kunskap och erfarenhet.

Oj det var stort för mig det.det gjorde mig rörd. :),jätte glad.

så jag ser fram emot två dagar och gå en kurs hos en jag ser upp till en hel del.

kommer bli en intensiv helg men det kommer bli så skoj med.

Sååå roligt känner oxå att häxskolan läran detta är bara en del att hon liksom såg till att ja nu får du gå på kurs. ;)

Tror morfar är med mig i vanliga fall och tror vi kanske tom äter på pizzerian där. :)

ja det märks morfar han skojar massa med en så övervädligande att jag får chansen att känna av han så här från andevärlden.
många där ute får ej det ,saknaden efter dem som gått till andra sidan är stor ,därför är jag så glad att jag ser min morfar jag aldrig ens sett.
och jag är så glad och tacksam för detta denna gåvan att jag får se han då och då.
och jag vet han tittar till mig varje dag.
och att jag kan hjälpa andra när dem saknar någon och när dem vill gå vidare i lviet från något tungt mm.
jag vill finnas där och hjälpa andra själavårdare det är jag det bara en liten del av allt jag gör är då detta.

så ni som verkligen vill ge mig en chans med detta med ande världen eller annat ,om jag kan få försöka ta kontackt med era anhöriga hör av er till mig.
jag tar lite betalt för min tid men det är inget att lura andra eller folk ska bli ruinerade.

efter helgen kommer jag fått lite pushing och vilja dra igång med detta mer och mer att spå ge rådgvining ta kontackt med anhöriga från andra sidan.
mm mm mm.
känns som en del håller på att lossna nu.
hade en stor reading jag fick till mig massa i flera veckors tid men framför allt på sittnings dagen
så det kändes jätte rart av personen som hade en telefon sittning att skriva så här om mig.

Jag är jättenöjd med vårt samtal! Har skrivit rent alla anteckningar från samtalet det vart flera sidor.
så kan jag titta på det ibland.Du är så fin, du har en så fin röst och säger saker på ett så fint och hoppfullt sätt! 

så när jag får höra såna här ord vet jag att ja det är rätt detta är det jag ska göra. :)
för jag har jag tvekat ett tag men fått bevis på bevis att jag ska göra detta och såklart häxsidan av mig kommer jag alltid fortsätta på det ingår.
så jag är överväldigad att jag går på denna lärorika stig just nu lär mig massa.så tack alla som hjälper mig utvecklas.

Just nu lägger jag ut videos på engelska kanalen min på lite verktyg jag använder mig av då jag spår och ger rådgivning blivit en del lekar och man behöver ej ha det men lite skoj då att visa vad jag använder mig av och att visa detta är dem lekarna jag anväder då jag ger rådgvining.
så leta upp mig på you tube
selenewhitegoddess

en undrade i en komentar på en häxas dagbok varför jag ej lägger ut videos här på bloggarna för?
detta gör mig grå hårig ingen vet hur mkt jag kämpar med att ens få ut dem på yt.
så här kommer en liten story om detta då för er. ;) så hoppas jag att det räcker det jag redan gör med allt jobb innan jag får ut en video. ;) hehe.
jag lägger då ut på you tube på mina kanaler en svensk där jag oxå pratar lite på finska ibland i den så gör jag mest reklam för den jag är antagligen tror jag på att mer vill spå sig hos någon som är i samma land. ;) men vem vet kanske någon vill spå sig från andra länder har redan gjort det på vänner tid avstånd spelar ingen roll alls.så hör av er bara.

sen har jag en engelsk kanal där jag pratar om allt lär ut saker det gör jag väl på den svenska kanalen med.

att krånga med allt vad det innebär
det vet jag ej om jag orkar göra här med i mina bloggar denna eviga väntan njee nej det känns ej rätt.
jag gör lite filmer oxh lägger ut ibland på fejjan ibland länkar jag direkt till you tube men här på bloggen vissa dagar fungerar allt som det ska andra går det ej länka så jag tröttnade på att länka men får anstärnga mig med det för er. ;)

tänker ananrs så här
så nej jag kommer nog ej göra det ladda ner videos och det fungerade ej att lägga ut dem direkt har testat.

men hörre nu det är  en knapp tryckning mina damer och herrar det är ej så svårt kan ni läsa och rulla nerråt när ni läser min blogg och läsa all text så orkar ni nog trycka på fingrarna och hitta mig på you tube. ;)
sorry men kom igen så lata är vi inte ännu så att vi måste anställa folk att göra saker åt oss.
än så länge robots dont rule. ;) asgsorry kunde ej låta bli.

nej jag är ej lat jag satt igår och försökte få ut en video på yt först trodde den ej var så lång råkade bli lite över 15min oppsan då har jag väntat 1tim30min på ingenting.
var då tvungen att få en kod till min mob att jag får ha längre videos.krångel morrar lite.
men så är det mitt liv.ibland fungerar ingen el pryl för mig. :D hahaha jag säger då det jag är från en annan tid så är det nog jag kommer aldrig få en realtion med min dator ens. :D

men innan det så försökte jag ladda ner en video på fejjan
såg sen det var lika illa som på you tube det får ej vara för lååångt.

suckar fick då lära mig dela videor fråga mig ej hur jag gjorde de för jag har nog förträngt det måste be min anamara berätta detta för mig 30 tio g till så det går in det är ej lätt.


har lärt mig ladda upp från mobilen och kameran.spela in från laptoppen från en webcam har jag ej testat men tänkte köpa en ny nång fram över.
sen har jag då oxå får ej glömma bort  ändra storleken genom konvertera så dem blir i stöööre format.
jisses vad många nya funktioner och ett konstigt ord det var.

allt detta tar tid sen sitter man och gör om alla gånger man knuter en knut på tungan hunden skäller eller nån katt springer som en tok framför cameran mm livet liksom man ej kan rå för. ;) inte sns spådamer mediums kan ej se allt.spec då det kommer om en själv.

så jag gissar på då jag försökt att sätta in en video från min laptopp att den går lika söligt här i tid jag vill ejsitta på arslet och sen se 6tim senare nu överdriver jag lite att hoppsan sa det gick visst ej.
men länka från you tube kan jag göra då det fungerar.eller ber er

allra lättast ni som ej vill misa något
har ni you tube ni gillar mig här gillar ni nog mig på you tube lägg till mig som vän prenumerera på mig då får ni direkt se vad jag gör för videos.
ge tummar upp där komentera ge video svar med.
hör av er jag vill veta
obs jag tar ej upp ang ljudet eller ljuset igen.så det svara jag ej på längre.

så hoppas vi ses där när ni är inloggade på yt.
det är lätt som en plätt att skaffa en sån sida.

vi alla använder nog yt nång lyssnar på musik eller något annat många g flera g per dag.
,dem som har blogger har google konto då är det lättare att logga in sig där för dem sitter ihop om man så vill det. =)

nu tar uppladdningen tid har några videos kvar dem får jag ta eftersom alla kommer ej idag/kväll.

men efter helgen kommer jag ha lärt mig lite mer jo massor mer av min kompis och jag gissar jag kommer även lära mig en hel del från min häxskola.

så nu vill jag önska er en god natt

tack för ni följer mig och fånga dagen och följ era drömmar

all min kärlek och ljus till er

Selene den vita mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar