söndag 13 november 2011

skriver ibland på mina ny startade bloggar.

så följ mig gärna där med.
och läs framförallt.

här har jag startat en på engelska
tror det får bli jag skriver på engelska jag skriver först ner allt på svenska så låter jag google translater översätta åt mig. ;) hahaha

jätte praktiskt.
sen om det låter som hej komma hjälp så får det bli så.

ska skriva så fingrarna glöder hålla mina bloggar uppdaterade så ofta jag kan..


allt gott till er
ville bara göra lite reklam om dem bloggarna

hur ni hittar dem?
titta här i min blogg och på ravens dagbok som den heter numera.
om mig ni ser mitt foto tryck där.
där ser ni mina bloggar vips så är ni på den andra bloggen.

lätt som en plätt. ;)

sen kan ni ju lära er adressen eller lägga till i era favoriter så har ni mig där.

ni får se vad dem handlar om helt enkelt.

det är kanske ej så skoj för er att läsa på engelska men gå då direkt till google translater lägg till den som favorit sen där lägg in min blogg andress så vips är den förvandlad till vilket språk ni vill. :)

jätte smart.

så samma sak för engelska läsare ni går dit och gör samma sak.
så varför ska jag skriva på engelska för?
jag vill nå ut till fler alla är ej såna energi knippar så dem vill göra det jag nyss bad om så varför bara skriva på svenska när man kan nå ut till fler på engelska med? =)

vissa är lata.
dem orkar ej trycka på en knapp ens för att fövandla bloggen till ett annat språk är inte svårt alls.

jag brukar träna på min engelska och finska på så sett.
jätte bra. ;)

ta vara om er ha en fin söndags kväll

all min kärlek till er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar