söndag 20 november 2011

Lite djur...

som jag sett
som jag kännt av
eller drömt om kommer ett inlägg om här
och som folk frågat mig vad dem betyder.

så här kommer ett sånt inlägg..

kackerlackor drömde jag om jisses inte för jag är rädd för dessa men det var många dem står då för
gör upp med ditt förflutna och det slutar förförlja dig min gåva till dig är att vara fri från det förgångna!

kan vara klokt.får ta till mig det.

det var en vän som frågade mig vad ko ståd för så här kommer det och tar till mig av det med då antar jag för jag ej tål mjölk
ko
värdesätt familjen min gåva till dig är att vara och bli förälder eller ha en god relation till din familj eller föräldrar.
med familj menas med dem du räknar som familj.
allergi mot mjölk är då att rädsla över att bli förälder att ej vara tillräcklig, eller känslor minne ihopkopplade med ens egna familj och föräldrar.
slut fred med själv eller med din fmailj/föräldrar när du gör det så hjälper du korna med i din tur!

får tänka lite på det där.
vet jag redan dömmer mig själv så hårt så det är ej så konstigt kanske att jag är rädd.
och vem nu vill bli som sina föräldrar heller då man får egna barn det kanske någon vill men jag är inte av det slaget.
får jag skit för det jaa jag tror ej min fästman heller ej vill vara som sina föärldrar så jag är ej ensam där tror många känner som oss.

Havsköldpadda
var modig och gör det du försatt dig.min gåva till dig är att du vär jordens visdom inom digjag ska sluta tveka.jag har all den visdom jag behlver just nu.

det var en fråga jag hade så fick jag det som svar då. ;) ganska så bra svar.

Grävlingen jag såg springa framför bilen min nästan jag trodde nu kär jag över den stackaren i torsdags kväll var vit gammel eller bara bytt till vinter päls.och denna ville förmedla mig
Säg ifrån stå på dig! ge utlopp för dina känslor.min gåva till dig är att vara bestämd.
det är viktigt för dem att säga ifrån ch att kunna sätta gränser.det klarar det med lätthet genom dem agerar bestämt.

så det är väl det jag ska göra sätta ner foten ibland som en vän oxå sa till mig för några år sen i en händelse du ska ej ha händerna bakom ryggen utan ta fram dem.
och stampa ner foten säg ifrån japp så kan det vara. ;)

ja det var några djur det.
intressant vad djuren har att förmedla oss.

solögas bok kommer dessa fakta ifrån.

ha en fin magisk kväll
kramar ljus magi er väg

Selene den vita Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar