tisdag 8 november 2011

sol hyllan!

kallar den för det.
hämtade hem den idag.
den är svart med snirkliga stolpar/ben den har en vacker sol högts upp på toppen.
5hyllplan den som är överst är helt vackert med sin sol.
sen är det små utsmyckningar på varje hyll plan i metall.
jätte tjusigt.
är snart klar med hur det får se ut.

solhyllan för där ska det stå saker som för mig är kopplat till solen.
en hörna där jag kan sätta mig för att hämta kraft,inspiration kanske.
en hylla som har en hel del med mig att göra med.
ska ha en mån hylla ovanför om det får plats med spegeln jag hade i en tidigare inlägg jag visade upp.
så kanske om det får plats det med två stora ramar i liknande serie oxå målat i vitt.
ska dock målas först. ;)
foton på mig och min fästman troligtvis blir det nog.

ska måla solen i guld som är på solhyllan så får det bli och sen så ska jag slipa ner denna svarta hyllan lite i några kanter ev eller låta det vara som det är för nu är den lite nersliten vill ha lite på varje hyllplan.
passar bättre så..om jag orkar! ;) asg

vill även ha min korp där ska bygga en sak till den kommer bli kalas.
men måste hitta matrialet till den först.märks hur det kan bli.
det jag pysslade med i natt gav mig en ide min korp ska ha ett eget fågel hus eller något sånt låter ju sjukt kanske men det kommer ser kanon ut tror jag. får fundera mer på det där. =)
eller så får den sitta på min sol hylla på väggen önskar jag hade haft en sittande korp på en bordsställning kanske gör om den han har nu. ;)

ska även göra som vildängel gav mig tips på det med fönstret darligen.tänkte att min korp kanske ska sitta i ett sånt fönster.nej jag har för många planer det märks tror jag vilket det får bli.

nej nu måste jag göra klart här.
får se vad mer jag hittar på och förändrar om.förutom detta har jag renat mitt hem under kvällen med.
det behövdes verkligen.

ta vara om er
ha en fin sen kväll

kram ljus kärlek

Selene Den Vita Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar