måndag 7 november 2011

Medialt fått till mig!

att jag ska skapa lite anvorlundare figurer. i detta inlägget skriver jag lite vad jag har även pg.

som ni vet ska jag göra lite uppgifter jag ska följa en häx skola i en gammal lära men allt har ej liksom bara med det att göra med utan om min personliga sida av livet mig vad jag behöver mm ändra på göra om mm.
allt sånt kommer nu.

även sånt jag ska göra till försäljning.

Så jag
Drömde i lördags natt att jag ska göra små söta häxor dem är rätt så lika dem jag har som är igentligen tomtar om man ska vara pet noga. ;) hihi

så jag får väl börja göra dessa då. :)
har ju en del annat som ska fixas med.

hoppas imorgon att få hem en ny möbel (begagnad) ny för mig.önskar jag kan köpa den för den var meningen den skulle hem till oss till att bli ett altare eller något till häx prylarna mina är så säker på det.
en hylla som är helt perfeckt till min nya förnyning här hemma med mitt wicca/häx/medium sidan av mig. ;)

ska ju göra om var uppgiften och oxå tillverka detta pertagram kontracktet mitt ,samt egen gjord papper och bos.

några uppgifter där som hänger över mig inga små saker heller.
det är rätt stora saker och stora förändringar oxå tycker jag.
ska ha något ställe där jag kan ha min bos liggandes inte på 60 tio olika platser.
för att få ett lugn med. i mitt inre liv.
så jag ser fram emot att sätta tänderna i dessa saker nu.

sen ska jag fixa till alla papper jag fick i helgen med läsa dem noggrannare och även lyssna på cdn jag köpte får se sen hur jag påverkas av det när jag är själv.
Dalai Lama som ska få en att gå djupare men jag vart för darrig då jag lyssnade på det under kursen.
jag fick dock rensat bort en sak tror jag och därför måste jag testa på detta mera.för jag känenr detta kan vara nyttigt att gå in på djupet.
så det är några uppgifter jag fått från helgens kurs och oxå träna på det jag lärt mig såklart.
Rita tekningar med mm.

så helt plötsligt fick man massor att göra.:D hahaha

Dessutom måste jag städa hemma samt i butiken.
ska ha öppet i butiken med efter en tids stängd butik.
ska bli skoj det med. ;)

ska även få besök dit och ev sittning med. ;)
jätte skoj.

så måste få lite nyheter klart med nu till butiken.

ser fram emot allt jag nu har i görningen.

plus titta på ett hus. ;)
det är alltid skoj.
vem vet kanske det ej är det men ett steg närmare kanske att flytta.

lärde mig en sak på kursen som jag tänkt på ett bra tag detta med min syn kan man verkligen se en pararell värld in i framtiden?
japp det kan man så det med flytt gubbar jag såg det för det ska ske och för att se jag är på rätt väg i det jag oxå valt.
hmm?

så vet ej hur långe till jag får vänta det ville ej någon hjälpa mig med det hade gett mig ett lugn.
men har fått till mig oxå då jag mediterat att det kommer men jag måste landa nu trivas i nuet inte bara längta efter framtiden.,jag måste lugna ner mig.
:) hahaha lättare sagt än gjort så större förändringar som flytt troligtvis kommer jag ej flytta i år då utan väntar ett tag. så får vi se sen då.:P

Får nog vänta tills jag kan göra egna ramar till papper tillverkningen..dock. nån vecka.
vet ej vart jag kan än få tag på matrialet till det måste väl invänta lite pengar.

Drömmer konstiga drömmar och vet det är någon mening med dem med.
vill helt ej sova pga nattens mardröm.
antagligen rensar jag bland gamla minnen med genom sömnens värld men vissa saker vill man ej drömma om. :(
ett namn  har åter dykt upp hos mig i drömmen som spökar där för mig det gillas ej.
får äckelsmak i munnen efter denna äckel drömmen..försvinn bort försvinn.

Önskar er en god natt hoppas kunna sova snart målar ännu..
får se hur detta blir. :) spännande.
använder mig av färger jag EJ gillar.
gult! :(
och sen var det en rödare nyans mer gammel rosa. det är finare med rosa än rött. ;) hahaha

Hunden fick tillslut nog  av mitt tråkeri och somnade ;) hihi

skönt då får matte passa på att jobba lite till :) hehe

kram sov så gott

ta vara om er fånga dagen

Selene Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar