torsdag 3 november 2011

Jobbar på min uppgift!


att göra pertagram eller sidor till bos
handgjorda
och formade fint och missfärgade med något.

det kommer bli bra.

men jag måste göra egna ramar eller hitta handgjort papper.
vill göra egna.

så jag antar jag får leta efter träbitar och lite nät och spik så blir det nog bra sen. =)

köpte ju en bok hur man gör papper så det kommer nog gå bra. ;)

så jag jobbar på det.

ska även bestämma om jag tom ska hitta en fjäder penna och skriva med har faktiskt
ett sett i äffaren jag ska ta som man har bläck i och sand mm.
så den ska jag ta till min magiska byrå och ha dem där.

ska skaffa mig bläck och skriva med fjäder penna för att få den äkta känslan. ;) hahaha

det kommer nog glädja min lärare och mentor en hel del eller mina lärare och mentorer. ;)
dem har ju tjatat om svan penna eller nåt sånt sååå länge nu.
så ja ja jag ska hitta mig en sån nu bara om jag ej tar en korp penna? =)

kan det funka må tro?

så javisst jag jobbar ej på en uppgift utan flera.
ska göra en bos med egen gjord.

sen tända mer ljus det har en uppgift det med det med ljusen.

har lärt mig massa häftiga saker.

jag ej får berätta om för det går till en häxa till en annan sen ska jag lära ut andra en dag.
lärans ska föras vidare.

detta är lika coolt som att bli lärd av cassandra eason i den klassen är det.

det var länge sen man träffade henne.
det måste jag se till att göra igen med.

ja det är min eegna uppgift det.

sov så gott kramar och all min ljus och kärlek
lev ett med magin vid din sida så kommer du få se magiska ting
från en häxa till en annan var välsignad och väl mött

Selene den vita mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar