onsdag 30 november 2011

Shaman indianen!



Jag har en indian shaman med mig nu med.
Intressant för jag har haft så många olika med mig men inte en indian vad jag vetat.. :)

Så jag satt och målade som jag gjort en del det senaste.så gick jag på toan
när jag var klar med mitt målande fick jag tilll mig ett ansikte denna måste jag måla NU
sprang ut från toan,tänkte hur 17 ska jag få till detta jag ser?

jag bara satte mig målade en spirit art min första.
den blev ok bara det att jag många gånger tyckte mig se han äldre och ett tag såg han ut som en ung man eller tom kvinna?!

Så det fick bli som det blev.
namnet jag fått till mig var först
stjärna jag fattade ingenting.detta kom i söndags stjärna vad mer stjärna?

den blå har oxå kommit vad det menas med det?
så kopplingen mellan oss
korpstjärna den blå.
fick bli hans namn för jag känner han är blå och helande för mig och korp känner jag är något eller kråka som hör ihop med han.
men jag vet ej om namnet är rätt jag får se och känna in mer på detta.
för jag hörde en korp kraxa en natt i mitt sovrum.
en varning!

har hört tre knackningar oxå en varning det med.
det konstiga är att min vän och syster oxå fick tre knakningar samt hört kråkor kraxa.
så idag ringde jag en vän jag träffade i helgen
tror jag höll på att bli knäpp då hon hörde en rejäl smäll pang jag tom hörde det?
sen tittade hon ut och sa ja jag har ju kråkor som kraxar som fasen utanför nu!
vaaa tänkte jag?
vad är detta?

när jag prata med min syster så hörde jag en speldosa spela musik för mig samt en man som jag hörde ganska tydligt sepldosan hör jag ofta men inte något annat?

så vad händer vem är det som ger oss varningar tecken och vem hörde jag igentligen?
förvirrande.
har idag tänkt på detta dessa tecken
fått till mig lite saker medialt men låtit det vara för det visar sig väl som det alltid gör.

bara flör jag hörde korpen kraxa i mitt sovrum visste jag att namnet är rätt.
han är äldre men på min målning vart han yngre.lite strange men en mening det med.
får se om jag vågar visa upp min målning.;) asg
tror han gjorde om den tom lite.så här såg jag faktiskt ut men han var nog nöjd ändå. ;) hehe

han är shaman och vill lära mig saker.
han är nån slags guide.
detta är för mig helt konstigt då jag är wiccan häxa.
och då jag ser mig som indian med men jag är mer det andra.
sen att jag just nu lär mig gammel lära i en gammel häxas liv väg råd av en slätking just nu ,så kommer han MED?
förvirrande är ordet.

så jag får lära mig både från han shamanen och häxan men hållat isär helt enkelt så gott det går.
han vill jag ska sitta vid en eld och offra lite saker i den.
får väl göra det.
kanske lite hår och päls och örter och annat..det märks.

så får se till att göra så.
och lyssna vad han har att förtälja mig.

hittade detta om ravens
CROW/RAVEN MEDICINE - The Raven and Crow are very similar in their strengths: both carry great responsibility to Spirit and are the messengers of magic and healing from the universe where all knowledge waits for us. They also symbolize changes in consciousness, of levels of awareness and perception.

jag sökte lite på nätet nu när jag skrev på detta inlägget det har gunnits en stam som hette crow.

jag hittade ett foto på en indian som liknande min Anna?
hel skumt..
ska titta vidare på det imorgon.
det måste betyda något det?

hittade lite liknande den indian jag målat med fjädern och med smyckena på kroppen det hittade jag massor.
men jag tyckte alla såg så lika ut så svårt att hitta han. :(
trodde väl ej jag skulle hitta han men det hade varit extra stort betydelsefullt för mig.

Shaman indianen är välkommen in i mitt liv jag hoppas bara av hela mitt hjärta att jag kan orkar hänga med i allt jag nu lär mig då jag är i en svacka som jag nu tagit mig upp ifrån.
känns som jag blir mer starkare för varje dag som går.

och har så mkt att se fram emot så jag känner mig glad på ett sett.

nu ska väl denna häxan gudinnan spådamen mediumet
försöka sova.

Magi er väg
Selene Den Vita Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar