tisdag 8 november 2011

Kunde givetvis ej varva ner och sova!

Jag gjorde jobbet klart.
försökte mig på mina sk blivande gummi formar jag vart iriterad för dem fungerade ej all tid i onödan. gaaaah :(

vart väldigt förbannad där på mnorgon kvisten formerna jag kämpat med vart knas det vart ingen bra.bara att kasta.

det tog tid att få bort dem sen när jag väl fått bort dem kunde man ej se vad som var vad,det gick hål i dem mm.

så köp ej gummiform gör ej det för det fungerar ej om man ej har jätte många lager dvs en hel flaska till saker.
och om ni gör små saker
gör det men större går ej min erfarenhet.men ska ej ge upp ännu har köpt 1lit så nu faaaaen ska jag lyckas med en.

så två fåglar en groda 2pumpor åt helvete.bara att kasta tror ej jag kan få ordning på dem nu ens då jag är pigg ;D uss sånt där gillar jg ej men man lär sig något TÅLAMOD ge mig ett piller på burk tack någon??? :P hehe

detta tog mig timmar när mer och mer hade fått hål i sig så insåg jag att alla gått sönder bara att slänga dem.
jag är lite sur försökte lugna ner mig åt frukost med min fästman.

Så jag gick och la mig med hund och fästmannen efter frukosten då han kom hem.
vaknade för ett tag sen vi sover så länge förstår ej hur vi kan vara så trötta!?
kanske dags för att rena våra hem lite och rena oss med.
kanske vi behlvde efter denna helgen sova lite extra ta igen oss?

jag antar så.

nu ska vi åka och handla mat och förhoppningsvis kanske jag tom får hem denna underbara hyllan med. ;)

önskar er en fin dag
all min kärlek till er

kram och ljus och magi er väg

Selene Den Vita Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar