måndag 7 november 2011

En häxas hem ,mediums hem!


vet det är skumma skuggor i spegeln har sett det! ;)
men orkar ej tolka varje kort jag ser för då blir jag tokig!!!
men detta var så länge sen jag tog kortet,ville bara visa för någon hur det kan se ut hos mig.läs mer om kortet här under.

här är ett kort från mitt rum (numera vårt vardags rum det var mitt rum ett tag innan var det ett vardagsrum. ;) men är igentligen ett sovrum. ;) asg som vi håller på.)

har en vacker döskalle för det är oxå en symbol för mig somm korpen/kråkan.
såklart en burk med ivy motiv. ;)
en kruka som är sliten med änglar bra att ha sak inte numera för blommor utan för annat.
min kvast super måste finnas hos mig.;) såklart.
en bra arbetslampa. :P hahaha
vackra saker och saker jag gjort själv.
hängena på fläkten har jag med gjort ,liknanade finens till försäljning nu hos mig blandannat vackra ängel vingar. :) så hör av er.måste ju passa på att berätta om det med. :P
fläktens lampr är målade innuti med blålila.=)
har selene mångduinnans platsen där eller hade nu är den flyttad.
ja vad har jag mer för nödvändigt?detta rä bara en del av rummet.
just nu har jag mindre rum och vädligt stökigt. :(
ska ändra som med jobb rum och wica saker snart här så det är mitt projekt.
detta ser ej alls ut så här nu och det i guld är målat i vitt.ska väl hängas upp igen tror jag. =)
har även gjort den lilla krukan i rosa. ;) säljer krukor med så hör av er. ;)
visst vill ni ha en kvast jätte gärna jag gör flera såklart. =)
korpvingarna är gammal fick jag av en fin vän. :) så dem ger mig kraft och inspiration.så jag måste fixa till mitt rum vill ej böanda jobb så mkt med wicca/häx medium livet men ibaldn måste amn kombinera ens hem antar jag. :)

så hur förvarar ni saker och hur gör nig hjälp mig med ideer. =)

vill ej helts blanda utan ha för sig.får se om jag lyckas med detta.

så ja ajg sitter fast vill ha ideer till altare mm hur ett häx hem wicca hem ser ut nuförtiden,hur ser ett mediuams hem ut?

vill ha bilder att ni skriver eller visar i era bloggar hur ni tycker tänker ett sånt hem ser ut?! =) hehe detta kan bli super skoj.


hur ser då det ut frågar jag mig?

Vad förväntar folk att se när man kliver in?

Skriv till mig och berätta.
ni häxor wiccans mediuala vad har ni för stil i ert hem?

kommer skriva ett inlägg senare sen på detta tänkte jag.

för jag behöver lite tips på hur ert hem ser ut på hur era altarre magiska temepl andliga rum ser ut?

eller har ni ett gudinne rum?

ge mig tips och skicka gärna biler om ni vill jag ska visa upp det här! ?

selenemoongoddess@live.se

kramar och all min kärlek

Selene Den vita Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar