söndag 20 november 2011

Denna häxan får lära sig mer av gammel häxan!

kortet är på min släkting
the photo is on my relative
får ej kopieras jag äger rätten till kortet
so dont copy i own this photo


Har funderat vart hon tog vägen min lärare då jag ej varit så aktiv i uppgifterna ingen tävling detta men jag presterar det jag kan antar jag.
i min takt detta är en lång lärotid.
men så intressant även om det är lugnare ibland med uppgifterna.

har väl klarat av allt utan problem men så hände inget på ett tag min gammel häxa visade sig ej för mig heller.
jag hade mkt i mitt liv och jag har varit super trött.
det har varit jäktigt ett tag här nu.
men jag känner jag blir piggare igen och fått tillbaka min kraft sakta men säkert.

undrade vad som händer när jag ej fick kontackt ens på ett tag.började tänka nu har hon nog gått bad om ett tecken i går kväll.

så i natt utan förvarning fick jag till mig saker igen och hon var på plats.och skulle förmelda vad som skulle göras nu.

hittade igår då jag städade lite saker som jag funderade vad jag kan göra med.
17st stenar i marmor liknande matrial.
vad ska jag göra med dem? har inga flera och dem liknar ej alsl mina häxstenar jag har.
det räcker ej till ett run sett heller det räcker till häxstenar men jag har det redan så vad ska dem användas till då?

jag gjorde ju egna häxstenar på morfars uppdrag eller egna var dem ej utan dem är efter hur cass gör dem och även några jag hittat från nätet.

så i natt kom det jag ska göra ett eget sett med egna bilder
1+7= 8 eviga åttan mitt tal i destiny cards.
klöver 8.

intressant!

så gammel häxan sa si så här jag ska göra mig en egen sett men komplementera med den jag har
och detta ska jag spå med oxå och dra en varje dag.om jag har en fundering fråga så får jag se då vilket verktyg som ger mig svaret genom dessa stenar.
då dem flesta känner mig som tänkaren grublaren så ska detta hjälpa mig att släppa saker och ej tappa fokus som mina tnakr tar allt för mycket plats ibland från mig,min tid och energi.så för att släppa det så är nog detta ett bra komplemnt till denna häxan att ta till sig av.
plus det ska tolkas oxå beror på frågan alltid.
men det ska väl gå detta känns roligt.
då jag ej hört talas om såna här stenar så känns det spec.
känns ej som dem ska bara användas av mig utan så småningom av andra.
men just nu jag.
för att se om det fungerar. =)

XD ja lite klurigt värre är det nog allt vad dem planerar för en och allt man får vara med om och får se och känna och får till mig.

vet ej vad jag ska hitta på har kommit på några redan
men 17st jisses.
en ska vara blank tror jag på.

dessa ska vara klara till yule?
dem ska målas har inget jag kan rista in detta med ändå nu så det blir bra.
för i yule ska jag ladda dem var det något spec då? :S
21dec 2011
dag 3 år 4 månad 3
21 blir 3
dec 12 blir 3
år blir 4 allt blir 10 som blir 1. hm ok fattar.

ett energin passar med min 5energi.
min partner har nr ett min hund med. i födelsetalet.

nummerlogi snackar jag om nu.;)

dem ska då laddas med nr ett energin pga jag har så dåligt självförtroende och ett är ju den som är självständig stark och har självförtroende oki hahaha ;) kommer på saker i efterhand

förutom det skulle ske nåt den 21 dec var det månen eller solen?
förmörkelse?!  osäker..

det ger energi det med.

känns ej helt tokigt,fel att göra dessa tills den dagen och ladda dem då utomhus.


fått en till uppgift men den måste ej vara klar en viss tid det får nog ta tid.
jag behöver ett bord eller bricka tyg där jag ska kasta mina stenar och spå på?!
hm fick se en hel del saker.
förståd ej riktigt vad ordet hexboard är för något men det hade samma syfte som en av tyg eller trä!
det var det ordet som kom till mig.
har hört talas om skakande bord knackande bord men inget sånt här?

det är ICKE en quija bord för det vill jag ej köpa ett men att göra ett eget och använda med vett då sanna mina ord vet ej då måste jag övertalas noga..om jag ens vill ha ett sånt..

har haft lugnt i många år nu när jag vet hur.
då innan sprnag det nog en hel del massa väsen här hemma hos mig. :(
men nu är det mitt hem och mina regler samt
nu vet jag hur jag skapar skydd här hemma.
tack vare Cass!

nu vet jag vad jag har att göra förutom mina andra saker som ska göras med.

kontracktet.
och mina namn.
bos kan ej heller göras klart förens jag har mina egen gjorda papper samt kontracktet.
min mån hylla ska upp snart men den fick ej plats där jag tänkte ha den så det får jag titta vidare på...
ja jag har lite att fixa med.
så ska vissa saker få en make over oxå...huh ;) hehe jobbigt att vara en lärande häxa för hon är hår min gammel häxa men jag gör detta tills det blir så bra att jag går vidare i läran under henne är så stort och överväldigande så jag blir super glad. ;) hihi

kommer ett inlägg till..
strax..

fånga dagen ,fånga natten
kram kärlek ljus och magi er väg

Selene den vita mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar