onsdag 16 november 2011

Lite berömm jag fått då jag haft sittning,rådgivning!

Jag tackar dig av hela mitt hjärta.
,Du sa så många kloka ord på sådant sätt som man förstår och inser saker,men jag har inte haft verktygen.
Du var bra mycket bättre än jag väntade mig även om jag visste du var bra.
Du ska Vara jättestolt över dig själv
,Jag ska rekomendera dig jättegärna, och om jag behöver mer hjälp av dig betalar jag fullpris för det är det värt.
Du har också gått igenom sorger och svek och har medkänsla och det är ett stort +.
Jag tackar dig så hemskt mycket!
Du verkar vara en underbar människa så mycket kan jag i alla fall säga,Var dig själv bara det är bäst!
kram S

Dessa ord fick jag och det kändes ju jätte skoj att få höra det man gör är bra.
det värmer jätte mycket.
jätte glad.
jag blir jätte rörd. =)

kramar och ljus till er som läser
Selene den vita mångudinnan

3 kommentarer:

  1. Vilka härliga ord! Se till att lägga upp de här orden på en speciell referens-sida så att de är extra lätta att hitta för nya och nyfikna kunder!

    SvaraRadera
  2. Grattis, då måste ha känts upplyftande och glittrande att ha fått ett sådant beröm!

    Kram och Var Välsignad!

    SvaraRadera
  3. Ariadna Tack ja det kändes jätte fint verkligen glittrande och fint rakt in i hjärtat kom dessa orden.
    kram

    SvaraRadera