måndag 12 september 2011

Beröringen!



Härom kvällen så kände jag någon  ta sin hand på min axel och som typ lekte med mitt hår.
det kändes som en kvinno hand varm och kärleksfull gest.
jag hoppade till iiii vad var det där?! :D asg
men förstår att det är ju ingen fara,det kändes helt ok och bara fyllt av kärlek.
antar det var min ängel som kom och visade kärlek och sin vänskap och stöd när jag behövde den som mest och det är jag tacksam för.

då min sommar varit ett rent helvete och hösten lunkar på med sina saker så det är skönt jag har dem jag har i mitt liv det räcker långt det.

Beröringen att oxå känna healingen man får av ens djur och dem som är här för mig nu när jag mår som jag mår känns härligt att få healing och kärlek.
känns skönt och bra.

Det känns överväldigande att jag har er.
Tack

och god natt alla vackra där ute
god natt världen
Kärlek

Selene Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar