fredag 23 september 2011

Gargoylen..

Jag pratade med min goda vän Raven för ett par dagar sen.

jag förstår jag har en hel del aktivitet här hemma.
Och hon bekräftade vad jag misstänkte att så var ju fallet det jag kännt.

hon nämnde min gargoyle har smitit in hit nu så den är i min hall kanske är för kallt att vara ute och vakta. ;)

Jag köpte för några år sen en gargoyle och ett år senare köptes en likadan fast större.så dem sitter ihop.
tror dem vaktar mitt hem.

jag har typ sett något grått som sprungit förbi i hallen den är väl lite högre än statyerna jag har med gargoylen men tyckt mig se något sånt.

så jag ska je tveka jag är ej galen! ;) asg

jag har en gargoyle här säger min vän detta med så är det ej så konsgit vi har full rulle här och massa liv.
för katterna leker med någon något kanske hustomten med. (ska skriva om det med strax..)

sen så skäller hundne hoppar rutn i hallen med visst han leker med katterna dem med han vissa lekar mer vissa vill ej leka då käner jag igen hans skäll och deras läten.
då kan jag gå och säga nu räcker det.för om kattena je vill så måste hundne fatta om han ej gör det alltid så hjälper jag till katterna att få lite lugn. ;)

Men dem leker med osynliga katter och andra väsen är helt klart.

Ibland ser man något flyga förbi då vet man aha den flyr katterna jagar glatt! :( fnissar lite jaaa katter är katter men min hund torr han är katt med så..

jag ber dem att lämna väsen ifred,jag hoppas vi alla kan trivas ihop id etta huset och näst kommande hus.

Min gargoyle är väldigt söt. ;)

här är den lilla krabaten har en lite större med. dem bor på vår sommaren hösten ute sen på vintern bor dem i garaget. ;)

så jag ser något sånt här här hemma ja jag är glad.

frågan är vem var det som gjorde ljudet eftersom jag ej hört denna låta så kna ja gej tänka mig jag skulle rysa om denna skulle låta. ;)

så det var något annat det kommer väl fram vad det var då! ;) hehe


konstiga kramar från mig

Selene Mångudinnan

4 kommentarer:

  1. Vad härligt med vaktande varelser, och så länge dom inte gör skada kan dom ju få utföra diverse aktiviteter. Håller dom katter och hundar igång och leker med dom är det väll jättebra då slipper du aktivera dom haha ;)

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Miiin ja det känns tryggt! ja fnissar lite skoj att dem elker med olika väsen sam t katter o hunden. :) jo jag får nog allt aktivera dem med men detta tar ju med lite o gör nytta för gargoyles och tomtar o andra vsäen o mina djur. :) kramis

    SvaraRadera
  3. Ah, vad kul att få Se han på kort:)! jo du har en Hel del där hemma hihi;) härligt med goa snälla och Beskyddande väsen,det behöver vi alla<3 Kramar av månljus och kärlek till fröken ängelkorp!

    SvaraRadera
  4. :) hahaha ja det är vår lilla gargoyle har en till större men ej tat kort på dem ihop vad jag hittar så ska ta kort nu innan höst rensingen ute. :)

    ja det känns verkligen överväldigande och skyddande att ha många väsen omkring sig som vill en väl nu när det blir mörkare med.
    och dessa tider så att säga.

    kramar månjus till dig go korp häxan klokan systern min samt en av dem goaste vänner som finns så det så! ;) <3

    SvaraRadera