lördag 24 september 2011

Nu även på svenska!

började igår spela in lite på svenska med.

om ni hittar min selene på you tube gå in på mina vänner där ser ni min andra profil jag har en korp brevid min på fotot,rötthår ,där la jag ut 2st på svenska.får se om det blir fler.

när folk komenterar vad dem vill höra om går bra här med så fortsätter jag spela in på det språk ni vill. ;)
dock svenska engelska finska kan jag bara. ;) hehe

fast min andra blogg verkar tro jag är kines då den om jag ej skriver ihop orden på titeln ger det jag skriver på kinesiska. kanske får visa er det nång. ;) hehe det är säkerligen min kines guide. som jag ber lägga av med sitt bud för det går ej ställa om konstigt nog??? :S
någon som kan ge mig ledtråd om vad som är fel så är det välkommet.

åter till det jag skrev om
berättar mest vad jag kan erbjuda då jag spår och ger rådgivning.berättar dena infot på svenska.

spelade in den 10g för hunden vägrade vara tyst (jag pratar med han men han tyckte vi skulle leka eller så lekte han med någon som jag skrivit om tom katterna lät så nog var det lek med dem och osynliga väsen som var roligt! ;) hahaha..)
så jag vart hes (då folk gnällt lite om belysningen jobbar på det ljusar upp videorna efteråt. men ljudet kan jag ej göra nåt åt om jag ej ska sitta 1cm från cam.. ;) så skaffa högtalare säger jag lyssna ej om ni har laptopp för det hörs såååå dåligt. :( tur jag har en dator där jag har högtalare för då kan jag höja via den.om jag ska lyssna på you tube på andras videos för det är såå dåligt ljud ibland.
sen tar det lååång tid att ladda ner gjorde dem flesta för några dar sen som jag ej kunde ladda ner samma dag för det hade tagit mig 3dagar typ.i den hastighetern så har fått göra om alla videos inte spela in som tur var.
så därför är jag lite sur på yt.

men åter till hunden och mitt inspelnings försök på svenska
sen vart det tyst?för han somnade.det jag spelade vart ej en tipp topp inspelning men jag orkade ej göra om den igen så jag körde på. ;)
sen hade jag ej värsta fina hår dagen däravhatten som jag älskar.. :)
lite trött ser jag ut o blek men jag är ju vithudad så vad göra åt det.
lite mindre smink som sagt jag kände det fick duga. :)
ville ha infot på svenska för att nå ut svenskar då. :)

då jag spår ger rådgivning hjälper andra med mina gåvor så kände jag varför ej göra som en reklam film.
så därför vart det på min andra kanal jag haft sen 2009.


orkar ej länka är lite för upptagen nu måste fortsätta med mitt
det jag skrev på en häxas dagbok bloggen ska jag nu återgå till


blommor till er vill idag tänka på våren för att det gör mig glad och spec då vi går mot det mörkare årstiderna så känns det härligt att veta det kommer se ut så här vackert igen om ett tag. ;) nåt att se fram emot.
men samtidigt älskar jag alla årstider. även om man gnäller lite.
så skulel jag ej vilja slippa hösten som är så vacker med sina färger och vintern som är så vacker med sin elegens våren med sina söta färger och sommaren i alla sin fulla prakt med skönheter till växtlighet och full av liv överallt.
härligt!
så jag vill tänka på vackra blommor spec då jag känner mig lite nere o förkyld det hjälper mig.
tänka jag får healing av dessa vackra blomster så jätte vackert med dessa blomster.

så lämnar er nu och ha nu en fin mysig underbar helg alla där ute

kramar kärlek ljus

Selene Moongoddess

2 kommentarer:

  1. Underbara Vackra Willow<3! Jag blev så glad att se han:)! såg också att han "lyssnade" på "nån" i den andra videon du spelade in med honom,vet ej vem,men någon "bestämd" var det;) kanske herr moffa(morfar) som sa åt han att sitta still lite hihi;) Keep up the wonderful work sweet sister! Kramar av ljus å kärlek till dig å go-voffsingen:)

    SvaraRadera
  2. Jaa jag tror någon pratade med han för han satt så snällt äntligen och slutade och dra i min tunik o bita sönder min tumme. ;) hehe
    han kan bitas men det är ju lek men jisses det var en spetsig tand det där han kärde in i min tumme.som var mörbultad länge. ;) hehe
    ja morfar är ju bestämd han och det är ett som är sant. har det med i mig märks vi är släkt. :D skrattar
    tack systrami för dina ord har nästan tänkt o lägga ner några följare har jag fått men vet ju ej vad folk tycker o vad folk vill höra om det hade varit lite skoj att få höra. :)

    men samtidigt så vet väl andevärlden vad jag gör så får lita på detta är det då o rätt.
    ibland spelar jag in i sömnen ja jag för dialog med typ morfar ungefär som han filmar mig skrattar så han är nog där han kan detta med kamera så han gnäller lite med ljus o ljud med. ;) asg

    många kramar från oss ljus o vår kärlek <3

    SvaraRadera