onsdag 21 september 2011

Igång nu..

spelat in massa idag,lägger ut det efterhand.verkar gå segt att just ladda ner.

så jag hoppas ni vill följa mig där
kommer prata om detta
*Häxor
*sabatter
*högtider
*smycken,om mig
*jag berättar vem jag är,hur jag ser på saker och ting
*berättar om min butik och vad jag kan erbjuda , mycket mera helt enkelt mm.

det jag inte gör ifall det finnes folk som tror något om mig så detta är inget jag tänker o kommer göra så ni behöver ej lyssna på mig.och inget jag heller gjort i mina bloggar.föresten läs ej mina bloggar heller det kommer ej ge er nada....

jag svär inte! njaaa jag kanske har svurit i något inlägg dock. ;)
Jag förtalar ingen!
Jag snackar inte skit!
inte heller personligt påhoppande!

Fast det gör jag ej här heller eller på min andra blogg frågade polisen om det om dem tyckte jag gjort fel.
så dem sa ju att jag ej gjort så och att andra kanske hade gjort mig mer och mer brott så att dem sa att jag får blogga på som vanligt så jag tyckte det var lika bra att prata med dem!
för dem är ju lagen dem vet tänkte jag för mig själv efter otrevliga komentarer,mm så tog jag reda på sanningen.
så att då kan andra enbart knipa käften!!!! XD

så nu var det sagt/skrivet det jag velat säga så länge.

kärlek kramar ljus

Selene Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar