onsdag 21 september 2011

Flickan!

som jag såg igår hon är en själ jag brukar se ibland hon kommer i sitt nattlinne och har svart mörtk hår i allafall
typ en rosett eller något i håret vitt nattlinne långt sen har hon jätte vackra ögon.
spets i nedre kanten av nattlinnnet sitt.



hon kan vara så där 9år nånting.
smal och glad blek är hon ljus hud.

jag vet vem hon är
jag fick mitt första missfall (inget planerat skulle ej vija ha barn så ung.)
när jag var 18år så jag vet det är hon för hon har hängt efter mig ett tag nu hälsat på tittat till mig ibland som att visa sig att snart är det dags igen eller något. ;)

men det jag förståd igår har jag aldrig kännt eller förstått förens igår det jag fick se var något otroligt.
när jag tittade åt henne så såg jag
hon var så lik Anna?
hon blev Anna såg henne i henen klänning så liten så vacker så smal hon växkte upp blev till henne jag bara satt och rös då hon visade mig detta., jag fattade inget vad som hände hur det var möjligt?
 men då fattade jag ok det kanske kan vara hon då. ;) oh så häftigt.

vem vet kanske hon ville säga hon vill komma och det får hon gärna göra.;)

själar som är lika följas ju åter det är ju så,det heter ju så. <3

kramar på er
jag vart bara så glad över att se detta så jag var tvungen att dela med mig av detta

selene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar