onsdag 14 september 2011

Spökena!


jag har alltid ritat gjort spöken.
För dem är så söta. ;)

Så ikväll träffade jag ej god vän vi pratade lite om mina sk konstverk ;) asg vissa ser ju ut som ja något.
Så kom jag på mina spöken jag gjorde för så många år sen nu.Har även gjort en kvinna och en man som en fot och en hand.
och mm.
sen en vacker hand jag gjorde mer äkta mer lik en riktig hand.
den har jag tänkt att göra en form på sen så kanske man kan sälja lite magiska händer har sett såna ute men dessa blir elegantare och är gjord efter min hand.
så att se min utveckling från spökena och kvinnan och mannen som var det första jag gjorde 2003 så ser jag en utvekling i allafall.
aatt det går frammåt. ;)
men
jag ska göra nya saker och spöekn mm men vet dem blir bättre än dem första jag gjorde men att jag har dem kvar ja det är väl klart jag kan ej tänka mig att bara för den ena är sne och den andra tappade sin armar ska slängas. ;) spökena menar jag nu.

spöken ska jag göra mer av får se hur dem blir och när jag inhandlat lite lera.,mm annat med såklart.

Skapade lite ikväll häxdojan.fick till lite saker jag ska göra medialt. :) skoj att förverkliga det man får fram med.

får till mig lite saker jag ska göra medialt ibland, det är
skoj det.

vill sälja det jag skapar och hoppas det faller någon i smaken.

brukar ej skriva här om dem saker jag skapar men nu kändes det att ja varför inte.
eftersom en hel dle kommer till mig just medialt så! ;)


snart ska denna häxan till mångudinnan sova.

men längtar efter pussar och kramar av sin anam cara.
kanske snart så! ;)

får nöja mig med min hund som vill mer än gärna pussas och så får han helt enkelt tåla jag vill kramas. :P hehe

Nattis

Selene Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar