torsdag 29 september 2011

saker vi glömt när vi kom hit!

idag har jag ej varit så tipp topp i måendet så jag gjorde en video genom bilder o musik.

fick bli enyas wild child låt.

och lite fina bilder sen är det även bilder på mig själv jag satte ihop till en video
så här ser den ut


hoppas ni gillar den och skriv gärna vad ni tycker!

vill höra från er1

kom igen ris o ros

det vanliga skitet jag får höra jaa skitet är
dåligt ljud? ja jag har en en mic så det blir som det blir pga laptoppen om jag spelar in egna från den då.
dåligt ljus? ja det svarar jag på att jag försöker fixa till videon ev efteråt med ljus mm för det går ju göra det men till ljud vete fasen hur man ev kan ändra på det?hjälp behövs.
att jag sitter för långt ifrån cameran?det var det dåligaste jag hört hahaha jag vill ej visa upp alla finnar o skavanker jag har sååå bra självförtroende har jag ICKE½!

så vad får jag höra för snällt då? ja jag har fått höra en hel del fint det är jag så ödmjukt tacksam för.
inte bara sånt här som jag nu berättat och tänker ej gå in på igen att förklara mig fråga saker och ge råd och be mig prata om något så gör jag så.

haar fått höra att jag är en demon oxå asg ;) jaaa jisses sånt skit jaaa skit tar jag bort direkt så...


kramar till er från ängeln som aldrig kommer bli något annat än den hon är

och all min kärlek

selene mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar