fredag 23 september 2011

Gråa tomten Titio!

tror namnet var rätt stavat! ;) hihi

Igår pratade jag med en annan go vän som berättade för mig jag äevn då har en hustomte.
Det visste jag ej heller.
Men har fått höra jag har tomtar mm väsen av andra visst jag vet jag har något mer här än mina djur då! ;)

Har sett lite och kännt med då.

Nu har jag kännt o sett medialt denna tomten igår visade hans sig för mig då jag och min kompis pratade på telefonen.

Han presenterade sig och gillar gröten jag antagligen gett han vid yule/jul tider. ;) <3
kakor var gott med.

han skäller på min hund lite och hunden på han därför min hund skäller i hallen för han jagar väl tomten eller tomten läxar upp han hunden min hatar ordet ajaj och det är det han säger. ;) fnissar

i allafall så kände jag av tomten sen han satt på min säng han var liten söt o rar.

lite som snövits dvärgar kloker lite rund o glad men en helt perfeckt tomte på alla sett och vis.

han är klädd i grått.

så han håller vakt här med med antagligen hunden o min gulliga gargoyle. ;) <3
så jag är vaktad som jag pratar om på you tube men om min hund vill även tillägga här jag har då dessa som vaktar mig med då och många fler där till. ;)

så jag känner mig skyddad mot sånt som ej hör hemma här.

Sätter in en bild jag hittade på en söt grå tomte
detta känns lite som den jag har här!

Tänker på den urgulliga filmen gnomeo o julia. så sött blir glad av den filmen härligt att vara lite barnslig. ;) <3

jag har tomtar statyer inne som ute och året om.

Känner en go vän som samlar på tomtar bet ej hur många hon har nu och om alla är framme hela tiden. ;)
min smaling är liten än o lagom.

samlar ej så mycket som du min vän gör.men gillar dem.

har mina häxtomtar som dem säljer på ellos mm ställen dem med hatt/mössa och sockor  det är det enda man ser på dem. ;)
dem bor hos mig året runt det är häxtomtar inget annat.

älskar dem i svart mest.

ska göra egna mer häxstrutar så det blir äkta små häxgubbar o gummor.! ;) <3

Så nu har jag fått hört sett och kännt av massa konstigheter det senaste.

kommer skriva lite inlägg i båda bloggarna och jag hoppas ni följer båda.

och även om ni vill fööja mig på you tube då. ;)
skulle vara skoj att höra från er komentarer..
Ha en fin fredag och mabon som jag ser det som att det är än.

kram ljus kärlek
Selene och hennes nya vänner hälsar så gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar