fredag 23 september 2011

Pratar om allt!

I mina you tube inlägg!

i mitt första inlägg säger jag min första säsong här då, my first seson to låter som jag gör en tvåa hahaha ber om ursäkt för hur jag pratar men vad fan.jag kommer få ur orden rätt nång. ;) hehe

sen säger jag i slutet make love not war.and be an witch! så säger jag love from me tror ej det hann komma med riktígt ordenltigt där. OBS ljudet är knas men jag gör mit bästa med det med pratar så högt jag orkar då jag sitter en bit ifrån.
så jag hoppas ni är goa nu mot mig och tycker detta är rätt så coolt ändå.
vete fan vad jag håller på med men vänner säger till mig mediala vänner jag ska göra det
och andevärlden tjatar så
du ska synas höras du ska vis aupp den du är så här är jag

inte smal inte perfeckt inte heller snygg jag har såååå dåligt självförtroende strunt samma.

varsågoda och se mig in aktion! ;)


så jag får se vad jag mer får till mig som ska ut per skrift eller från min tunga. :) hihi

ja nu har jag ej spelat in på två dagars tid utan försökt komma på hur man lägger ut inläggen snabbare så har fått expert hjälp av
mina vänner så goa tack till er
även ett stort tack till min anam cara angel. :)

så snart har jag fått in dem jag gjort.

det jag pratar om är detta

om mig en början

om mig som medium och mm sånt

om min hund 2 delar en är kortare.

om smycken

om tatueringar o piercingar om mina egna visar även upp dem jag har på handlederna eller så kommer dem synas i kommande inlägg (den på benet kommer jag nog ej visa upp för jag sitter alltid och vill ej visa mig i helkroppsbild.kanske om någon nu vill så kan jag filma den. ;) asg spec för den som vill se sen då fnissar.

om kläder och det som är inne med just kläder fashion såklart! inget inlägg för er som bara köper det nyaste med andra ord så där blir ni nog besvikna. ;)

även om mabon pratar om energierna nu och vad man kan se.den kommer ut lite sent det inlägget där men struntsamma ska försöka få ut den snart. ;)

snart kommer del två med min hund tar väl 40min till säkert! :( suckar

men det kommer.

så ska jag spela in mer i helgen ev får sitta o känna efter vad mer som kommer till mig.

Ljus och månebrus till er

Selene Mångudinnan the lightworker <3

2 kommentarer:

  1. Hihi-kolla in Tiden du postade detta!-04.44 det är Gaia`s/Moder Jords Frekvens-nummer:) Så fint att hon är med oss så mycket nu:) Jo, jag "såg" en tidigare liv-ett av dina när jag kollade på dina videos-där du har häxhatten,en väldigt powerful inkarnation i england,Riktig krut-gumma-häxa,med Lots of MagickPower! det var nästan så energierna kom ut som en explosion genom datorn! men ändå smygande,jisses vilka häxkrafter du besitter jänta!! arbeta med henne i dig,hon har mysche mysche krasft hon!:) Ska se om jag ser nåt mer,om du gör någon mer video med häxhatta:) Kramar av ljus å kärlek!

    SvaraRadera
  2. ojsan men det är Annas tid med! ;) därser man tänkte ej på det. :) hehe väl timat då med tåv betydelse fulla kvinnor en gudinna och en häxgudinna. ;) super bra du nämner sånt här. :P
    jag får ha på mig hatta igen eller något annat i hatt väg har lite annat med.
    England du med? jisses det är många som säger det.
    vet två liv därifrån. häftigt vill höra mer om det är samm ajg fått höra om kännt och eller om det är något annat. ;)

    ja jag får ta till mig dessa krafter helt enkelt det får jag verkligen ta o göra.

    såg du min aura i någon vidoe o ansiktet i någon förändrades tom? jag sgå det själv tänkte nästan ta upp det då men tänkte jag inbillade mig själv nog bara.
    vet ej vilken det var i nu men någon som det är lite mörkare video på.

    kramar bb ljus <3

    SvaraRadera